Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@14:17:53 GMT

بازداشت یک زن به خاطر پرتاب سیب گندیده

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۴۵۸۲

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تجمع انتخاباتی حزب لیکود در شهر «نتانیا» حضور یافته بود که یک زن بیست و پنج ساله به سمت او سیب پرتاب کرد.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی این زن را بازداشت کرده و تحقیقات در این باره در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هنوز هویت این زن و هدف وی از انجام این عمل مشخص نشده است.

سومین انتخابات پارلمانی اسرائیل بعد از شکست در تشکیل کابینه از سوی احزاب پیروز در دو انتخابات قبل، در اسفندماه برگزار می شود.

در انتخابات گذشته کنست که ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) برگزار شد، حزب آبی- سفید ۳۳ کرسی، لیکود ۳۲ و حزب «اسرائیل خانه ما» هشت کرسی را به دست آوردند.

با انحلال کنست، سومین انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی در طول یک سال، ۲ مارس ۲۰۲۰ (دوازدهم اسفند ۱۳۹۸) برگزار می‌شود.

اوضاع سیاسی بیش از یک سال است که در سرزمین‌های اشغالی آشفته است و پس از ۲ دور انتخابات پارلمانی در اسرائیل دولت نتانیاهو همچنان به عنوان دولت موقت تا برگزاری انتخابات کنست در ماه مارس عهده دار پیش‌برد امور این رژیم است.
 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: زن پرتاب سیب بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پس از تصویب بسته کمک 26 میلیارد دلاری به اسرائیل توسط سنای آمریکا، یک گروه ضد اسرائیلی از جمله فعالان یهودی در مقابل خانه سناتور «چاک شومر» در نیویورک تجمع کردند.
 
اعتراض‌کنندگان تی‌شرت‌هایی بر تن داشتند که روی آن نوشته شده بود «آتش بس فوری» و «فروش اسلحه به اسرائیل را متوقف کنید». شرکت کنندگان در این تظاهرات با مسدود کردن خیابان‌های نیویورک به تظاهرات خود ادامه دادند و از سناتور شومر خواستند، اقداماتی را برای جلوگیری از فروش تسلیحات به اسرائیل انجام دهد.
 
افسران اداره پلیس نیویورک (NYPD)، بیش از 100 تظاهرکننده را بازداشت کردند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌کنندگان از جمله یهودیانی که خواهان توقف حملات اسرائیل به فلسطین بودند، دیده می‌شوند که با دستبند از صحنه خارج شده‌اند.


 
اداره پلیس نیویورک اطلاعات دقیقی درباره تعداد افراد بازداشت شده به اشتراک نمی‌گذارد.

سنای آمریکا بسته کمک خارجی به ارزش 95 میلیارد دلار شامل 61 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین و 26 میلیارد دلار به اسرائیل را تصویب کرد و آن را به کاخ سفید فرستاد.
 

دیگر خبرها

  •  عربستان جلسه‌ای درباره آینده غزه برگزار می کند
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • ادامه خیزش دانشجویان آمریکایی؛ این بار در تگزاس
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی