Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروز دختران ما نه تنها وظیفه همسرداری و تربیت فرزند بلکه حضور در عرصه‌های اجتماعی را بعهده گرفته‌اند و چه بسا این حضور قدر و منزلت آنها را ارتقاء داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر «سیّد عبدالرزاق موسوی» در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری و شورا با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) با قرائت سوره کوثر به شان نزول این سوره اشاره داشت و گفت: مفسران به اتفاق در شان و منزلت سوره کوثر چنین عنوان می‌دارند که چشمه جوشانی که قرآن از آن یاد کرده، حضرت فاطمه زهرا (س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن از اعطای قدر و منزلت کوثر یاد کرده این را از برکت وجود حضرت فاطمه (س) دانست. او ولادت حضرت فاطمه (س) را مصداق ارزش نهادن خداوند به مقام زن دانست و افزود: خداوند به پیامبر(ص)، حضرت زهرا(س) این بانوی گرانقدر را عطا کرد به همین دلیل هیچ چیز با ارز‌ش‌تر از نامگذاری این روز به نام زن نیست. رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اگر بخواهیم قدر و منزلت شخصی را بشناسیم باید ببینیم در فرهنگ و رسوم آن ملت و جامعه نسبت به آن فرد چه نگاهی وجود دارد. موسوی ادامه داد: در ذکر فضائل حضرت زهرا (س) همین بس که دو انسان ارزنده، امام حسن (ع) و امام حسین(ع) از او به یادگار ماند که پس از گذشت یکهزار و ۴۰۰ سال همچنان به بزرگی و شایستگی از آنها یاد می‌شود. وی به جایگاه حضرت زینب (س) این بانوی بزرگوار نیز اشاره داشت و گفت: همه می‌دانند او همان کسی بود که حکومت یزید را رسوا و نقشه‌های آنها را برملا کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر بانوان رئیس قدر و منزلت حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، یک نفر به جرم حمل مواد مخدر، چهار نفر به جرم مالی و اقتصادی، چهار نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر نیز به برای سایر جرایم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: همچنین ۲۰ قبضه سلاح، ۱۱۰۰ عدد مواد محترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف و ضبط شد و این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضائی در محل‌های پر تردد و میادین شهر اجرا شد.

موسوی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارتقا نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم بود که به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 6087749

دیگر خبرها

  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان