Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، هادی عبداللهی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده وزیر در ماده ۳۴ آیین نامه قانون رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در اداره کل مدیریت امور بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های این بانک، بر بروز رسانی سامانه‌های هوشمند در حوزه بازرسی با توجه به تعداد واحد‌های بانک و تنوع خدمات بانکی نیز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاثیر سامانه‌های موجود را در رصد مستمر عملیات واحد‌ها و انجام اقدامات به موقع بسیار قابل توجه دانست و اذعان کرد: به کارگیری سامانه‌های هوشمند می‌تواند در کاهش تخلفات بیش از پیش تاثیرگذار باشد. بیشتر بخوانید: همراهی بانک ملی ایران با برنامه‌های اشتغال زایی دولت همچنین حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی به تشریح قابلیت‌ها و مزایای سامانه‌های سماب (مانیتورینگ آنی بازرسی)، سامانه‌های بازرسی و روسای حوزه و زیر سیستم‌های مصوبات اعتباری و بخشنامه‌ها و تاثیر آن‌ها در کاهش اشتباهات و تخلفات پرداخت.

گفتنی است، سامانه‌های نظارتی بانک ماحصل بیش از یک دهه فعالیت بوده و با نمایش آنی عملیات شعب بر روی حساب‌های مشتریان و حساب‌های داخلی بانک و همچنین ایجاد امکان انجام بازرسی‌های روزانه، غیر حضوری و حضوری و استفاده از سیستم‌های هشدار و فعالیت می‌توانند در کاهش اشتباهات و تخلفات نقش قابل ملاحظه‌ای داشته باشند. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rBh خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی اخبار بانک ملی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی

فرماندار فلارد گفت: تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده بعد از پنج روز همچنان ادامه دارد

کورش فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: روز یکشنبه گزارش مردمی از روستا نارمه در بخش امام‌زاده حسن شهرستان فلارد مبنی بر غرق شدن کودک پنج ساله در رودخانه خرسان اعلام شد، در ساعات اولیه هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت و روز بعد تیم‌های غرق نجات با پشتیبانی هلال احمر حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: مجدداً روز بعد با توجه به همجواری روستا با کهگیلویه و بویراحمد تیمی از طرف آتش نشانی این استان ارسال شد، مکان‌های تور بسته شده، پهبادهای شناسایی در حال گشت زنی هستند ولی متأسفانه هنوز ردی از این کودک پنج‌ساله یافت نشده است.

فرماندار فلارد تصریح کرد: امروز پنج روز است که تلاش‌ها برای یافتن این کودک ادامه دارد و فردا هم با هماهنگی استان همجوار دو تیم غرق نجات دیگر از طرف هلال احمر برای جست‌وجو ارسال خواهد شد.

فتحی تاکید کرد: دو تیم به‌صورت جهادی برای کمک اعلام آمادگی کردند ولی لازم است تدابیر برای حفظ جان امدادگران اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: رودخانه خرسان یک رودخانه با حجم بسیار زیاد و داری حفره‌های زیادی است که این موضوع کار جست‌وجو را سخت کرده است.

کد خبر 747984

دیگر خبرها

  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم