Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:07:37 GMT

راه اندازی کمپین« بر دامان بهشت» در سطح شهر قم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۵۲۳۸

راه اندازی کمپین« بر دامان بهشت» در سطح شهر قم

کلانتر زاده از راه اندازی کمپین بر دامان بهشت با اکران بیش از ۷۰۰ مترمربع بنر میلاد حضرت زهرا(س) در سطح شهر قم خبر داد.

«مهدی کلانترزاده» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با گرامیداشت ایام میلاد با سعادت زهرای مرضیه(س) گفت: به همین مناسبت شهرداری قم بنرهای مناسبتی با مضامین مختلف را طراحی و در سطح شهر نصب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم افزود: در همین راستا این اداره کل بیش از 700 مترمربع بنر میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) را در قالب‌های پرتابل، استرابورد و عرشه پل اجرا کرده و در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: این بنرها با شعار «بر دامان بهشت» در قالب کمپین مادران زندگی بخشند (#بهشت_مادری)، با استفاده از اشعار در مدح حضرت فاطمه(س) اکران شده است.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم یادآور شد: به مناسبت سالروز میلاد آن حضرت مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری نیز برگزار شد.

 

کلانترزاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش ثبت تماس‌های مرتبط با سد معبر در سامانه ۱۳۷ گفت: این تماس‌ها به نسبت سال 95 که ماهانه بیش از 800 مورد بوده است کاهش چشم‌گیر داشته و به حدود 200 مورد در ماه رسیده است.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولادت حضرت فاطمه زهرا س حضرت فاطمه س کلانترزاده شهرداری قم سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: به‌منظور بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

علی‌محمد ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اصفهان شهری است که از دیرباز از فرهنگ و تمدنی کهن و ریشه‌دار برخوردار بوده است و این شهر همواره بر تارک افتخارات جلوه‌گری کرده است، تا جایی که نقطه اوج آن را می‌توان در ظهور مکتب حکمت، هنر و معماری و شهرسازی در اصفهان دانست.

وی افزود: به‌منظور پاسداشت این پیشینه گهربار و بهره‌مندی از حکمت‌های پنهان و آشکار شهر اسلامی، به‌ویژه معماری و شهرسازی اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی، پس از یک دوره رکود با مطالعات جامع و کاربردی، دبیرخانه شهر اسلامی مجدد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان راه‌اندازی شد.

مسئول دبیرخانه شهر اسلامی گفت: دبیرخانه شهر اسلامی حدود ۱۵ سال پیش با توجه به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت اسلامی شدن شهرها و اینکه اصفهان می‌تواند مصداق و معنا کننده شهر اسلامی در کل جهان اسلام باشد، شکل گرفت.

ظهرابی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های مدیریتی فرهنگی و نخبگان صاحب‌نظر، پیوست برنامه‌های شهر اسلامی را تدوین و در ترویج اصول و فرهنگ شهرنشینی ایرانی-اسلامی از طریق بهره‌مندی از مطالعات گذشته وبا برنامه‌ریزی به اقدامات عملیاتی و اجرایی بپردازیم.

کد خبر 747723

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز