Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محسن امین زارع در همایش بررسی عملکرد ارزی اداره امور شعب استان خراسان رضوی که با حضور مهدی پاشازاده رییس اداره کل خارجه، جمال امین مدیرعامل شرکت صرافی ملی ایران، حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان، روسای حوزه و شعب ممتاز، روسای شعب ارزی استان و کارشناسان و بازرسان ارزی اداره امور در مشهد برگزار شد، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در مجموع 700 همکار در بخش ارز بانک فعال هستند که اگر شرایط تحریم ها نبود قطعا می توانستیم نقطه عطفی را با وجود کارکنان توانمند در بخش ارز ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کما اینکه در گذشته نیز بخش اعظم سوددهی بانک از سود حاصل از معاملات و منابع ارزی بانک بوده است.

امین زارع با بیان اینکه با وجود حجم حدود چهل میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی فرصت های مناسبی برای ایجاد زمینه فعالی علی رغم تحريم ها وجود دارد اظهار كرد بخش اعظمي از  ارز حاصل از صادرات را جذب كرده ايم  و به دنبال آن هستیم تا از نگاه صرف به واردات، به سمت حمايت بيشتر ازصادركنندگان  حرکت کنیم.

همچنین مهدی پاشازاده رییس اداره کل خارجه بانک نیز با تاکید بر لزوم بررسی تخصصی دستورالعمل ها در شعب، بررسی کامل و جامع بخش نامه ها را موجب تسهیل امور مشتریان دانست و خواستار دقت همه جانبه همکاران در امور ارزی شد.

جمال امین مدیرعامل شرکت صرافی ملی ایران نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد سال های 97 و 98 این شرکت اظهار امیدواری کرد با تاسیس نمایندگی در شهر مشهد، نیاز ارزی مشتریان استان خراسان رضوی پاسخ داده شود.

حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز مطالبی درخصوص وضعیت ارز استان و انتقال تجربیات بین ادارات امور و استان ها بیان کرد.

در پایان این همایش از سه شعبه ارزی استان به جهت عملکرد برتر در میان سایر شعب و سه شعبه برتر در بخش ارز غیر بازرگانی با اهدای لوح تقدیر شد.

   

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ارز خراسان رضوی صراط اداره امور شعب استان استان خراسان رضوی رییس اداره بخش ارز ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد