Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: حضور من در ترکیب نهایی به تصمیم کادر فنی بستگی دارد ولی هر کاری برای کمک به تیم ملی انجام خواهم داد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید داورپناه در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال ایران پیش از پنجره نخست انتخابی آسیاکاپ 2021 اظهار داشت: بازیکنان از میانه لیگ به اردو دعوت شدند و کمی خسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چند روز کار هماهنگی انجام دادیم و به تدریج فشار تمرینات بیشتر خواهد شد.حریفان ما در مرحله نخست سوریه و قطر هستند که باید با حمایت تماشاگران امتیاز کامل این دو بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: من تلاش می‌کنم به هر شکل ممکن حتی تشویق کردن بازیکنان به تیم ملی کمک کنم. حضور من در ترکیب نهایی به تصمیم کادر فنی بستگی دارد ولی هر کاری برای کمک به تیم ملی انجام خواهم داد.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در پایان گفت: تیم ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که نیاز به بازی‌های تدارکاتی تاثیرگذاری دارد. اگر تیم ملی با تیم‌های خوب اروپایی دیدار کند برای پیشرفت بازیکنان بسیار مفید خواهد بود. کار تیمی و هماهنگی در اولویت‌های ما قرار دارد. تیم ملی در سال المپیک نیاز به هماهنگی و کار گروهی دارد.

چهار ایرانی عضو کمیته‌های فدراسیون بسکتبال غرب آسیا شدند

 

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط المپیک بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک بسکتبال المپیک بسکتبال بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، کیانی عضو هیت علمی مرکز تحقیقات آموزشی منابع طبیعی گلستان در نخستین دوره منطقه‌ای آموزش خشکه کاری در کردکوی گفت: طبق تحقیقات انجام شده، میزان صرفه جویی آب در هر هکتار به شیوه خشکه کاری در مقایسه با کشت غرقابی ۴ هزار مترمکعب است.

سهرابی مجری طرح گندم و برنج کشور نیز گفت: در کشور ۷۰۰ هکتار از شالیزار‌ها، کشت به روش خشکه کاری انجام می‌شود که حدود دو و نیم میلیون تن شلتوک برداشت می‌شود.

نخستین دوره کلاس‌های آموزشی خشکه کاری با حضور کشاورزان و کارشناسان استان‌های گلستان، خوزستان، گیلان، و مازندران در کردکوی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است