Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی البرز از کاندیدا‌های شاخص این استان برای حضور در دانشگاه‌ها و شرکت در نشست‌های تخصصی مطالبه‌گری دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی البرز پیرامون انتخابات مجلس یازدهم بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:

انتخابات در کشور ما همواره نماد مردم سالاری دینی بوده و هست، ارج نهادن و دخیل کردن آرای مردمی در اداره‌ی امورات کشور یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاس خداوند قادر متعال را که توفیق حضور در همه‌ی عرصه‌های گوناگون کشور را نصیب مردم ایران کرد و سپاس از این همه نقش آفرینی و از خودگذشتگی ملت قهرمان ایران که با حضور پرشور خود در عرصه‌ی انتخابات حائز بالاترین رتبه‌ها در جهان هستند و با وجود مشکلات، سختی‌ها و ناملایمات و بعضا گله ها، باز هم این عرصه‌ی مهم و حیاتی را ترک نمی کنند.

اما متاسفانه در طول این چهل و یک سال برخی از مسئولین منتخب مردم پس از اخذ رای وعده‌های خود را به فراموشی سپرده و عملا پاسخگوی مطالبات مردمی نبوده اند.

بسیج دانشجویی استان البرز نقش آفرینی در زمینه‌ی مطالبه گری تخصصی از مسئولین را نه تنها حق، بلکه تکلیف ذاتی خود می داند و در همین راستا نکات ذیل را پیرامون انتخابات پیش رو و کاندیدا‌های محترم این استان یادآوری می کند:  
۱. با توجه به هزینه کرد‌های بی رویه برخی نامزد‌ها و تبلیغات سنگین انتخاباتی که این روز‌ها در سطح شهر شاهد آن هستیم، منتشر کردن لیست اموال نامزد‌های محترم و شفافیت در هزینه کرد‌های انتخاباتی ایشان از مهمترین مطالبات جنبش دانشجویی میباشد که انتظار میرود در اسرع وقت از سوی تمامی کاندیدا‌ها منتشر گردد.

۲. از همه‌ نامزد‌های محترم انتظار میرود در پویش مبارزه با فساد و رانتخواری که به همت تشکل انقلابی بسیج دانشجویی راه اندازی شده، شرکت نمایند.

۳. با عنایت به توصیه اکید نماینده محترم، ولی فقیه در استان حضرت آیت الله حسینی همدانی وحدت حداکثری در میان جریان انقلابی جهت هرگونه افتراق در میان نیرو‌های ناب انقلاب ضروری و لازم است.

۴. مشاهده میشود که برخی افرادی که صلاحیت شان جهت کاندیداتوری در انتخابات یازدهم مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار نگرفته است، قصد حمایت‌های آشکار و نهان از برخی نامزد‌ها را دارند که این مسئله جای بسی سوال از نامزد‌های مورد تایید این رد صلاحیت شدگان است چرا که این عده امتحان خود را طی سالیان پس داده اند و حال که دستشان از عرصه کوتاه است، بدنبال سهم خواهی از دیگر نامزد‌ها هستند.

بسیج دانشجویی استان البرز از کاندیدا‌های شاخص استان جهت حضور در دانشگاه‌ها و شرکت در نشست‌های تخصصی مطالبه گری دعوت بعمل می‌آورد که اسامی این افراد به شرح ذیل است:
حوزه کرج، فردیس و اشتهارد
(خانم‌ها و آقایان بر اساس حروف الفبا):
۱. آجرلو
۲. ایزدیار
۳. پورشمسیان
۴. جوهری
۵. حجازی زاده
۶. رضاپور
۷. سعیدی سیرایی
۸. شیرین زاد
۹. عباسی
۱۰. عسگری
۱۱. مظفر

حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان

(آقایان بر اساس حروف الفبا)
۱. بهمنی
۲. حدادی

حضور نامزد‌های محترم یاد شده در دانشگاه‌ها و پاسخگویی مناسب به سوالات دانشجویان نشان از روحیه پاسخگویی نامزد‌های یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز است. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی البرز انتخابات مجلس نامزدهای انتخاباتی حضور در دانشگاه ها نامزد های محترم دانشگاه ها بسیج دانشجویی ی مطالبه گری استان البرز نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.  این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس بعدی است که در دور اول، نامزد‌های آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.
 
۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مشغول برگزاری این انتخابات خواهند بود که در ۸ حوزه، «تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.»
 
در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است؛ در این روش، به رأی دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود.
 
کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزد‌ها را ثبت می‌کنند.
 
محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و  گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

اسلامی افزود: برای این حوزه‌ها تعداد تعرفه کمتری فرستاده می‌شود تا اگر اختلالی در انتخابات الکترونیکی به وجود آمد، از تعرفه‌های کاغذی استفاده شود.
 
سخنگوی ستاد انتخابات کشور پیش از این و به تازگی گفته بود: در حوزه‌هایی که رأی گیری الکترونیکی است، جمع‌بندی نتایج حدود یک ساعت زمان خواهد برد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟