Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب لیکود بنری را در تل‌آویو نصب و می‌خواهد نشان دهد که رهبر ائتلاف آبی - سفید بدون تکیه بر نمایندگان عرب کنست (پارلما اسرائیل) به صورت مستقل قادر به تشکیل دولت جدید نیست.

به گزارش ایسنا، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت، بنر انتخاباتی حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو در تل‌آویو تصویری را نشان می‌دهد که بنی گانتس، رهبر ائتلاف آبی - سفید و احمد الطیبی، رهبر لیست مشترک عربی در کنست در یک سمت آن قرار دارند و در سمت دیگر تصویر به زبان عبری نوشته شده است: گانتس نمی‌تواند بدون الطیبی دولت تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب لیکود تلاش دارد با این تصویر نشان دهد که ائتلاف آبی - سفید، رقیب اصلی نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات آتی نمی‌تواند دولت جدید تشکیل دهد مگر با تکیه بر نمایندگان عرب کنست.

قرار است سرزمین‌های اشغالی دوم مارس (۱۲ اسفند) شاهد سومین انتخابات پارلمانی در کمتر از یک سال باشد زیرا هیچ یک از احزاب پیروز در دو انتخابات قبلی آوریل و سپتامبر ۲۰۱۹ نتوانستند اکثریت ۶۱ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست را برای تشکیل دولت به دست آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنی گانتس بنیامین نتانیاهو ائتلاف آبی تشکیل دهد حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد