Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس در ۲ اسفند، با دقت و نگاه انقلابی و انتخاب قوی زمینه تشکیل مجلس انقلابی و قوی را فراهم می‌کند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در بیانیه‌ سوم خود  اسامی کاندیداها در 4 حوزه‌ انتخابیه این استان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سوم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر آمده است:

«ان الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بانفسهم»

سلام و الطاف حضرت پروردگار حکیم  هدیه به شما مردم بزرگ و انقلابی استان دلیرپرور بوشهر و خواری و خذلان بر کج‌اندیشان مقابل شما خردمندان و دینمداران.

مردم سربلند و انقلابی استان بوشهر  افتخار داریم با عرض مبارک باد خجسته زادروز دخت نبی مکرم اسلام، کفو ولی الله الاکبر و ام اولیاء اطهر، حضرت فاطمه زهرا(س) به محضر شما مرزداران غیور میهن اسلامی، اعلام کنیم که تمام وطن منتظر درایت و حضور حداکثری شما در روز 2 اسفند در پای صندق‌های اخذ رای است تا با دقت  و نگاه انقلابی خویش، دست به انتخاب قوی بزنید و در تشکیل مجلس قوی، نقش اساسی خویش را ایفا کنند.

مردم فهیم استان بوشهر، بدانید هر روز خبر تازه‌ای از همراهی نامزدهای انقلابی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، با کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر واصل می‌شود که از آینده نگری انقلابی فرزندان شما حکایت دارد.

در اینجا ضمن سپاس از این داوطلبان همراهی کننده با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان، بار دیگر اسامی نامزدهای شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان بوشهر را که بر اساس درک صحیح از فضای انتخابات استان و دور از هرگونه نگاه جانبدارانه در 4 حوزه انتخابیه استان بوشهر، معرفی شده‌اند، برشمرده و در ادامه نام‌های افراد همراهی کننده با نامزدهای شورای ائتلاف استان را برای تقدیر از عزم انقلابیشان، به استحضار شما مردم انقلابی می‌رسانیم.

اسامی کاندیداهای چهار حوزه انتخابیه

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، حسین حیدری و عبدالکریم جمیری، حوزه دشتستان، ابراهیم رضایی، ایرج مزارعی، غلامرضا مختاری و محمدرضا دهقان‌فرد، در حوزه دشتی و تنگستان، علی  زینبی و غلامحسین کرمی و  حوزه کنگان دیر، جم و عسلویه  حجت‌الاسلام والمسلمین، موسی احمدی اعلام شده است.

با سپاس به درگاه پروردگار بلند مرتبه به سبب همه نعمت‌های کریمانه‌اش، از جمله ایران اسلامی سربلند، انقلاب بزرگ اسلامی ایران، ملت فهیم و آگاه و رهبر معظم انقلاب بصیرت بخش، اسامی داوطلبانی که به منظور ایجاد وحدت و انتخابات قوی، با کاندیداهای شورای ائتلاف استان، اعلام همراهی کرده و هواداران‌شان را به رأی دادن به آنها فراخوانده‌اند، اعلام می‌کنیم.   

فاطمه باصولی  از حوزه  دشتستان، اصغر جعفری از حوزه بوشهر،گناوه و دیلم ، عبدالستار عبدی و سیدمهدی موسوی‌زاده، ازحوزه دیر، کنگان، جم وعسلویه،  و صفدر جعفری‌نژاد و عبدالله نجفی اصل از حوزه دشتی و تنگستان. 

لیست نهایی‌ کاندیداهای شورای ائتلاف در انتخابات مجلس استان بوشهر اعلام شد لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه‌های چهارگانه انتخابات استان بوشهر اعلام شد‌ شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان بوشهر تشکیل شد

با ابراز امتنان از این عزیزان که همگی از فرهیختگان اندیشه‌ورز و انقلابی و نیروهای پرتوان و معتقد به کار جمعی‌اند و باید از وجود و فکرشان برای آبادانی استان، بیشتر بهره برد، همه داوطلبان انقلابی را به حرکت بر محور وحدت فرا می‌خوانیم تا زمینه را برای انتخابات قوی و مجلس قوی و انقلابی و راهگشا، آماده کنیم.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان انقلاب اسلامی استان بوشهر کاندیداهای شورای ائتلاف انتخابات مجلس تشکیل مجلس اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی