Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ایزد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه درمجموع ۲۷ هزار نفر در سطح استان مددجوی این سازمان هستند، اظهار داشت: تاکنون ۲۶۸ نفر از مددجویان استان سمنان صاحب شغل شدند.

وی بابیان اینکه ۲۱۶ هزار و ۸۴۷ نفر در حوزه اجتماعی، توان‌بخشی، پیشگیری و مشارکت‌ها از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند، افزود: در حال حاضر دو هزار و ۵۱۹ نفر در سطح استان از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واگذاری ۱۰۳ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه طی سال جاری ۱۰۳ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد واگذارشده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۹۹ نفر از زنان سرپرست خانوار در این استان از خدمات بیمه‌ای در مناطق شهری و روستایی استفاده می‌کنند.

ایزد پور با تأکید بر اینکه ۱۳۷ مهدکودک زیر نظر این سازمان در استان راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: هم‌اکنون پنج هزار و ۹۷۶ کودک مددجو از خدمت این مهدکودک‌ها استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان برای کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: یک هزار و ۶۴۸ نفر در سال جاری در مراکز آسیب‌های اجتماعی این سازمان پذیرش شدند و پنج هزار و ۳۱۱ نفر در طی سال جاری از مراکز فوریت‌های اجتماعی خدمات دریافت کردند.

بهره‌مندی ۵۰۰۰ معلول از خدمات توان‌بخشی بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه توانمندسازی و حمایت از معلولان یکی از وظایف مهم این سازمان محسوب می‌شود، یادآور شد: پنج هزار و ۲۷ نفر از معلولان این استان از خدمات توان‌بخشی و یک هزار و ۴۷ معلول از خدمات توان پزشکی این سازمان بهره‌مند شدند.

ایزد پور با اشاره به اجرای طرح غربالگری شنوایی در سطح استان سمنان بیان کرد: پنج هزار و ۹۸۰ نفر در سطح استان در راستای این طرح ساماندهی شدند و همچنین در راستای اجرای طرح غربالگری تنبلی چشم و بینایی ۲۰ هزار و ۴۱۲ نفر از خدمات این طرح استفاده کردند.

وی بابیان اینکه بخشی از خدمات این سازمان در قالب پیشگیری اجتماع‌محور ارائه می‌شود، گفت: در طی سال جاری ۱۶۵ هزار و ۹۸۶ نفر در سطح استان از خدمات پیشگیری اجتماع‌محور اداره کل بهزیستی سمنان بهره‌مند شدند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در پایان با اشاره به اقدامات مهم این سازمان برای مقابله با اعتیاد ابراز داشت: چهار هزار و ۵۳۹ نفر از مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد در سطح استان خدمات این سازمان را دریافت کردند.

کد خبر 4854105

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان مرکز توانبخشی سمنان دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند شیراز مدیرکل بهزیستی استان سمنان خدمات این سازمان نفر در سطح استان ۱۰۳ واحد مسکونی استان از خدمات خدمات توان بهره مند شدند طی سال جاری پنج هزار توان بخشی یک هزار ایزد پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس