Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتقای فرهنگ مطالعه، تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ اهدای کتاب و کتابخوانی و اشاعه سنت حسنه اهدای کتاب از اهداف اجرای این پویش به شمار می‌رود.
منوچهر جعفری با اشاره به اینکه این پویش در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا می‌شود، بیان کرد: فرهنگ مطالعه بسیار ارزشمند و مقدس است و ترویج فرهنگ اهدای کتاب از جمله گام‌های موثر در دستیابی به آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از مردم، مسوولان، مدیران، ناشران، فرهیختگان و نویسندگان استان دعوت کرد تا با اهدای کتاب به نزدیکترین کتابخانه‌های عمومی به پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» بپیوندند.
وی ادامه داد: آدرس و شماره تماس کتابخانه‌های عمومی از طریق آدرس اینترنتی samanpl.ir برای داوطلبان شرکت در این پویش ملی قابل دسترسی است.
هم‌اکنون یک میلیون و  ۴۲۸ هزار و ۲۳۸ نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان وجود دارد که نسبت به سال قبل چهار درصد رشد داشته‌است.
۱۹ هزار و ۹۹۳ نسخه کتاب اهدایی طی ۱۰ ماه گذشته از سوی کتابخانه‌های عمومی استان جذب شد که اهدای چهار هزار نسخه کتاب توسط خانواده مرحوم «حاج‌محمد خلیل موفقی» در مهاباد، ۲ هزار و ۳۶۲ نسخه کتاب توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۳۵۰ نسخه کتاب توسط بنیاد نظامی پژوهی از شاخص‌ترین آنهاست.
با وجود گسترش ابزارهای ارتباطی و علم‌آموزی همچون فضای مجازی، نشریات،‌ رادیو و تلویزیون، کتاب همچنان بهترین ابزار برای ارتقای سطح معرفت به شمار می‌رود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی ارتقای سطح بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده کتابخانه های عمومی استان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر کل کتابخانه استان در این آیین گفت : استاد توحید اصعرزاده حدود ۲۰ جلد کتاب در حوزه مختلف داستانی شعر دفاع مقدس و آموزشی تاکنون  نوشته و چاپ کرده اند و آخرین کتاب ایشان به نام دنیای کسی را عوض کرده ای ؟؟؟ امروز رو نمایی می‌شود .

  معصومی تصریح کرد: مطالعه   رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

کتاب  استاد توحید اصغرزاده خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد