Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رای الیوم نوشت: خبرگزاری رویترز اخیرا از چهار منبع عراقی و ایرانی، یک گزارش طولانی را پخش کرد، که براساس آن، رهبری حزب الله، نشست‌های فوری با همتایان خود در گروه‌های حشد الشعبی عراقی برگزار کرده و هدف او، اتحاد در صفوف مقاومت و پر کردن خلأ حاصل از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه شیخ محمد الکوثرانی، نماینده حزب الله در عراق، که به سردار سلیمانی نیز نزدیک بود، این نشست‌ها را میزبانی نموده است.

در ادامه این مطلب آمده است: این نشست‌های هماهنگی بین حزب الله و گروه‌های حشد الشعبی، در زمان حاضر، تازه و ناگهانی نیست؛ چرا که تاسیس این گروهها، با اشراف مستقیم سردار سلیمانی، تحت عنوان مقابله با داعش و دفع خطر آن، صورت گرفت و در واقع، حزب الله لبنان و تجربه مبارزه آن با اسرائیل، که منجر به شکست رژیم اشغالگر در اشغال لبنان شد، الگوی اصلی تشکیل این گروه‌های عراقی بود.

بعید نمی‌دانیم که سید حسن نصرالله، در حال حاضر در جایگاه فرمانده ائتلاف قدیمی تجدید یافته بین گروه‌های حشد الشعبی و حزب الله لبنان شده و خلأ بزرگی که در اثر ترور سردار سلیمانی ایجاد شده است را با استفاده از کاریزما و ویژگی‌های برجسته خود در قدرت رهبری این گروهها، پر کند. مساله مهمتر انکه سید حسن نصرالله از احترام زیادی در بین نیرو‌های مقاومت و فرماندهان آن‌ها برخوردار است، که همین نکته می‌تواند عامل مهمی در متحد کردن ان‌ها باشد.

این نشستها، در راستای هماهنگی برای مرحله پس از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، افزایش یافت و عنوان آن، انتقام از آمریکا و پایگاه‌های آمریکایی، نه تنها در عراق، بلکه در منطقه خاورمیانه است. برگزاری اینگونه نشست‌ها از این حیث ضروری است که گرفتن انتقام، بدون هماهنگی‌های از پیش مشخص شده، ممکن نیست.

زمینه سازی‌ها برای انتقام، اماده شده است؛ چه این انتقام به شکل حمله به نیرو‌های آمریکایی در عراق باشد و چه در خارج آن. گروه‌های حشدالشعبی منتظر ساعت صفر، برای شروع حملات خود به اهداف مشخص شده در جلسه‌های هماهنگی هستند. ایران، عین الاسد آمریکایی را در غرب عراق هدف گرفت و بخش بزرگی از آن را نابود کرد. اما این تنها یک سیلی به امریکا بود. بیشتر بخوانید: افشاگری جدید درباره علت ترور سردار سلیمانی/ ماموریت فرمانده سپاه قدس در عراق چه بود؟
سید حسن نصرالله که نبرد آزاد سازی جنوب لبنان را با کفایت عالی خود اداره کرد، حداقل برای مدتی کوتاه و موقتی، در کنار مسئولیت‌های بزرگ دیگری که خود دارد، جانشین سردار سلیمانی شده و اداره جنگ علیه ایالات متحده و اسرائیل و حمایت از جنبش‌های مقاومت در لبنان، یمن، عراقف فلسطین و سوریه را بر عهده می‌گیرد.

اما این ساعت صفر انتقام، چه زمانی و چگونه خواهد بود؟ آیا تنها یک بار اتفاق می‌افتد یا در چند مرحله و چند جبهه؟

به دلیل سرّی بودن این اقدام استراتژیک، دادن پاسخ قاطع به این سوالها، دشوار است؛ اما می‌توانیم پیش بینی کنیم که تصمیم برای پاسخ دادن به جنایت آمریکا، اتخاذ شده و ساعت صفر، نزدیک است. منبع: انتخاب لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rBv خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حشد الشعبی سردار سلیمانی گروه های حشد الشعبی ترور سردار سلیمانی سید حسن نصرالله ساعت صفر حزب الله نشست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد