Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قراباغی پیش از ظهر یکشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با محوریت بررسی فرآیند عملیاتی پروژه سرمایه‌گذاری میدان میوه و تره‌بار جدید همدان، گفت: کارنامه سرمایه‌گذاری سال ۹۸ شهرداری همدان باید جمع‌بندی شود و از سوی دیگر باید تمامی تمرکز امور سرمایه‌گذاری بر محور توجه به پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید سال ۹۹ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ورود سرمایه ۵ هزار میلیارد تومان برای ۴۵ پروژه سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ خبر داد و ابراز امیدواری کرد ۱۰۰ درصد این طرح‌ها به صورت جدی آغاز شوند.

قراباغی با تأکید بر اینکه دغدغه مدیران ارشد استان، اعضای شورای شهر و مدیران شهری ورود سرمایه‌گذار خوب بوده، معتقد است: با وجود تمام تحریم‌ها، جذب سرمایه‌گذاران خارجی همچنان ادامه دارد و در سال ۹۹ موانع پیشروی سرمایه‌گذاری برداشته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تعهد مدیریت‌شهری همدان در اجرای طرح بزرگ سرمایه‌گذاری میدان میوه و تره بار جدید همدان تقریباً به صورت کامل انجام گرفت؛ افزود: شیوه نامه پیش فروش به صورت کامل انجام گرفت و در زمینه تملک و بازگشایی مسیر دسترسی هم، اعتبارات لازم به صورت ویژه در بودجه سال ۹۹ شهرداری لحاظ شد تا طرح مورد نظر با جدیت بیشتری پیش برود.

قراباغی خطاب به سرمایه‌گذار میدان بار جدید همدان، گفت: انتظار می‌رود این طرح بزرگ شهری با جدیت و پیشرفت مورد انتظار به بهره‌برداری برسد که در این صورت شاهد اشتیاق و جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه موانع پیش روی سرمایه‌گذار را برداشته‌ایم، بیان کرد: از سوی مراجع ذی‌ربط اعلام شده است که در صورت اتمام طرح میدان‌بار جدید، میدان‌بار قدیم به دلیل موارد بهداشتی و مزاحمت‌های شغلی پلمپ خواهد شد.

قراباغی افزود: همواره تأکید می‌شود تا شعاع ۳۰ کیلومتری این طرح بزرگ شهری، هیچ گونه میدان باری نخواهیم داشت که تضمین کار سرمایه‌گذار محسوب می‌شود و قطعاً شاهد تجربه ناموفق یزد نخواهیم بود.

وی با اشاره به به بازدید کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا از روند پیشرفت پروژه میدان بار جدید؛ اظهار کرد: نحوه اجرا و پیشرفت پروژه، قابل قبول نبود، زیرا معتقدیم که پروژه به سرمایه‌گذار، تحویل داده شده است و انتظار می‌رود تجدید قوا صورت گیرد تا شاهد شنیدن خبرهای خوب در این زمینه باشیم.

قراباغی در ادامه با اشاره به ساخت مجتمع تجاری غرب کشور (خوشنودان)، گفت: ساخت این طرح سرمایه‌گذاری در حدود ۹۲ هزار مترمربع همراه با پیوست‌های فرهنگی جزو افتخارات شهر همدان خواهد بود که به همت اعضای شورا مبنی‌بر تأکیدات سرمایه‌گذاری در غرب کشور احداث می‌شود؛ همچنین صدور پروانه ساختمانی آن صورت گرفته است و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان معتقد است: با توجه به اینکه باید بستر بازار عرضه مشتریان غرب کشور فراهم شود، در صورت احداث این مجتمع بزرگ، شاهد جذب مشتریان در غرب کشور خواهیم بود.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا سرمایه سرمایه گذاری شورای شهر گردشگری میوه و تره بار انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرمایه گذاری و گردشگری شورا سرمایه گذاری کمیسیون اقتصاد بار جدید همدان میدان بار جدید سرمایه گذار شورای شهر طرح بزرگ غرب کشور سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند

مرتضی مدنی مدیزکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های حوزه اقتصادی و صدور مجوزها، قوانین و مقررات را به نفع مردم استفاده کنند و نباید باعث دغدغه مندی سرمایه گذار و تولیدکننده شوند.

وی افزود: هرگاه قانون به نفع مردم تفسیر نشود، جامعه به سوی مشاغل کاذب نظیر دلالی و واسطه گری سوق پیدا می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: در شهرستان مرزی تایباد می‌توان با واردات مواد اولیه و خام، تولید محصول و صادرات آن، برای کشور ارزآوری و برای جوانان اشتغال ایجاد کرد.

مدنی بیان کرد: با توجه به وجود مرز دوغارون و امکان تبادل کالا، از ظرفیت قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی در تایباد استفاده شود که این خود تحقق شعار سال را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: گرانی‌های بی ضابطه مردم را آزار می‌دهد و نهاد‌های متولی نظارت بر بازار باید پاسخگوی مردم باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: قاچاق خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در حوزه قاچاق ارز و سوخت پرونده‌های میلیاردی وجود دارد.

مدنی افزود: نانوایی‌ها در دورترین نقاط استان تحت نظارت قرار دارند و هر چه عملکرد بهتری داشته باشند، از امتیازات بیشتری بهره خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بازار تعزیرات حکومتی به عنوان مدعی العموم مطرح است و در کنار اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و صمت بر جریان عرضه و تقاضا در بازار نظارت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟