Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@00:01:23 GMT

دستگیری اعضای باند توزیع تراول‌های جعلی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۳۷۲

دستگیری اعضای باند توزیع تراول‌های جعلی در کرج

ایسنا/البرز رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند توزیع اسکناس‌های جعلی و کشف تعداد ۳۶ عدد تراوال چک ۵۰ هزارتومانی تقلبی خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی دستگیری چند جوان در یک ساختمان نیمه کاره در منطقه مهرشهرکرج توسط ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر و کشف مقداری اقلام سرقتی و تعداد ۳۶ عدد تراول چک‌ ۵۰ هزار تومانی جعلی، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس البرز، وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد افراد دستگیر شده به تازگی از یکی از استان‌های غربی کشور به منظور فروش اسکناس‌های تقلبی به استان البرز مهاجرت کرده‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در ابتدا از تقلبی بودن تراول چک‌ها اظهار بی اطلاعی می‌کردند اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و به فروش ۵۷ عدد اسکناس ۵۰ هزار تومانی تقلبی اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افرادی که قصد دادن پول‌های تقلبی به آنها را دارند، بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران