Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:37:25 GMT

۶۰ فرآیند کاری در بسیج سازندگی تعریف شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۷۴۳۹

در جلسه ای با روسای بسیج سازندگی شهرستان ها و مناطق بسیج سازندگی اهداف و برنامه های سال ۹۹ این سازمان تشریح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس بسیج سازندگی مازندران در جمع مدیران بسیج سازندگی شهرستان های مازندران با اشاره به تعریف ۶۰ فرآیند کاری در بسیج سازندگی اظهار داشت:با ححضور فرماندهاین سپاه مناطق مختلف الویت های منطقه ای در حوزه آمایش سرزمین،ظرفیت هایی بومی و کشت و کار باید مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در جنگ اقتصادی در کنار مدیران ادارت باید قرار بگیرد افزود:در حوزه سازندگی،عمرانی،حقوقی و سایر موضوعات ورود جدی بسیج امری ضروری است.   او همچنین خاطرنشان کرد:۸۰۰ گروه جهادی با ۸ هزار نیرو در مازندران فعالیت می کنند که ورود آنان در زمینه های مختلف سبب عمران و آبادانی خواهد بود.    رئیس بسیج سازندگی مازندران با تشریح ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:شناسنامه همه فعالیت های بسیج بصورت ستادی و مرکزی صادر می شود و هر کدام از مدیران شهرستانی ضروری است در خخصوص اجرای برنامه های کاربردی طرحح هایی خود را ارائه نمایند.   به گفته سرهنگ اقبال پور،براساس مسئله محوری و شناسایی موضوعات فعالیت ها در بسیج سازندگی انجام می گیرید و الویت در حل مشاغل نیاز اصلی برای ورود به مشکلات و زمینه سازی در رفع آن مشکلات محسوب می شود.   رئیس بسیج سازندگی مازندران گفت:همه فعالان بسیج سازندگی براساس بوم مازندران باید شغل ایجاد نمایند و از سال آینده در حوزه اقتصاد مقاومتی،بصورت جدی ورود خواهیم یافت.   وی به همه مدیران سازندگی توصیه کرد با عضویت در کارگروه اقتصاد  مقاومتی سهم آفرینی خود را در زمینه ایجاد اشتغال و گسترش فعالیت های عمرانی ایفا نمایند.   سرهنگ اقبال پور گفت:با شناسایی حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی و تغییر شکل کار تسهیلگری صورت می گیرد.    این مسئول ادامه داد:با شکل گیری زنجیره هایی تولید از تولید کننده تا مصرف کننده شبکه سازی در خصوص ایجاد اقتصاد مقاومتی انجام گرفت.   او در ادامه بر کیفی سازی صندوق های مردم یاری به سمت کیفی سازی فعال این صندوق ها در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی سخن گفت و افزود:عملکرد بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی لازم است مورد توجه قرار بگیرد.   منبع: بسیج سازندگی   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس بسیج سازندگی مازندران بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران گفت: هر چقدر که بتوانیم در حوزه تولید و کیفی سازی در این امر از طریق استاندارد سازی ورود کنیم، می‌توانیم بخشی از بازار‌های دنیا را تحت تاثیر اقدامات تولیدی خود قرار دهیم.

استاندار تهران افزود: نیروی کار مناسب و مسلط و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی مانند سوخت و هزینه‌های مرتبط با آن، ظرفیت بی بدیلی را در مقایسه با رقبای دیگر در سایر کشور‌ها فراهم کرده است و این نمایشگاه هم زمینه خوبی را برای آینده حوزه تولید و صادرات فراهم می‌کند.

علیرضا فخاری همچنین بر توجه به شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها تاکید کرد و گفت: برخی شرکت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های ملی که از ظرفیت‌های خرد اقتصادی بخش تولید و تجارت تشکیل می‌شوند به این مقوله ورود کرده اند و این فرصت‌هایی است که این امکان را فراهم می‌کند که مخاطبان ما را بهتر بشناسند و این ظرفیت برای آنها فراهم شود که در انتخاب و رقابت، خودشان را در یک موقعیت جدیدتری ببینند.

استاندار تهران همچنین گفت: آسیب شناسی اثر گذاری نامطلوب تشکل ها، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که باید در چگونگی معرفی، ظرفیت سازی، رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای بخش‌های تولیدی کار کنند، بسیار مهم است.

علیرضا فخاری همچنین گفت: ما در حوزه ساختار، مقررات و ضوابط کمبودی نداریم، بلکه نیارمند این هستیم که مشارکت عام را فراهم کنیم و باید برای رفع موانع حضور مردمی در اقتصاد ملی و کاهش تصدی گری دولت در امر اقتصاد تلاش کنیم.

استاندار تهران افزود: در هر حوزه اقتصاد که تلاش بخش خصوصی پررنگ شده است، فرصت‌های طلایی جدیدی برای کار اقتصادی فراهم شده که نه تنها نیاز‌های داخل را تامین می‌کند بلکه مازاد آن جنبه‌های صادراتی نیز پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی