Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار برابر الاهلی عربستان گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که فرهاد مجیدی سرمربی محترم تیم به دلیل کسالتی که داشت نتوانست در اینجا حاضر شود. بنده به عنوان دستیار او در خدمتتان هستم. اما درباره بازی باید بگویم که فردا یک بازی سخت را مقابل الاهلی که از تیم‌های خوب عربستانی است، در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامجو مطلق افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد و این دومین بازی مرحله گروهی ماست. با وجود داشتن مصدومان متعدد، بازیکنان باکیفیتی داریم که جای خالی غایبان را پر می‌کنند. ما برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و با احترام به حریف باید بگویم ما استقلال هستیم و دوبار قهرمان آسیا شده‌ایم و دوبار هم به فینال این رقابت‌ها راه یافته‌ایم. ما از تیم‌های پرافتخار آسیا هستیم و فکر می‌کنم فردا یک بازی خوب را مقابل الاهلی به نمایش خواهیم گذاشت.

بيشتر بخوانيد: استقلال پیش از تقابل با الاهلی شارژ مالی شد

 او ادامه داد: درست است که تیم ما چند مصدوم دارد، ولی سایر بازیکنان انگیزه دوچندانی برای بازی فردا دارند. این را به خوبی می‌دانیم که بازی فردا پل بزرگی خواهد بود برای صعودمان به مرحله بعد و این سه امتیاز به تیم ما خیلی کمک می‌کند. ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. مصاف تیم‌های ایرانی و عربستانی همیشه جذاب بوده، ولی چقدر خوب می‌شد که مصاف تیم‌های عربستانی و ایرانی در کشور‌های هودشان انجام می‌شد. امیدوارم از سال آینده این مشکل برطرف شود.

او درباره میزبانی کشور کویت هم گفت: کشور کویت امکانات بسیار خوبی دارد. زمین تمرین خیلی خوبی در اختیار ما بود و فردا هم در یک ورزشگاه خیلی خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم با سه امتیاز اینجا را ترک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا باید بگویم نامجو مطلق سه امتیاز تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است