Web Analytics Made Easy - Statcounter

مركز درمانی «حضرت قائم(عج)» از موقوفات ميرزا احمدخان مشيرالسلطنه در ۷۲۰۰ مترمربع ساخته شده که فاز اول آن شامل درمانگاه افتتاح شد و فاز دی‌کلینیک آن سال آینده کلید می‌خورد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: آئين افتتاحيه مركز درماني «حضرت قائم (عج)» از موقوفات ميرزا احمدخان مشير السلطنه با حضور مجتبي عبداللهي، مدير كل اوقاف و امور خيريه استان تهران، حجت الاسلام احمد شرفخاني، رئيس مركز امور خيريه سازمان اوقاف و امور خيريه، حجت الاسلام پيران، مدير اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بهارستان و جمعي از مسئولان ادارات اوقاف و امور خيريه صبح امروز (یکشنبه، ٢٧ بهمن ماه) در نسيم شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، عبداللهي با اشاره به امكانات اين مركز درماني گفت: اين درمانگاه در زمينی با مساحت ١٤٠٠ مترمربع و٧٢٠٠ متر بنا ساخته شده است كه از دو بخش درمانگاه و دي كلينيك نشكيل مي شود، امروز در فاز اول درمانگاه افتتاح شد و در فاز بعد كه سال آينده کلید می خورد، كلنيك و بخش هاي اتاق عمل سرپايي و تخصصي به همراه ٢٠ تخت ساخته مي شود. احداث اين درمانگاه مي تواند كمك حال مردم نسيم شهر باشد.

 

وى در ادامه افزود: اين مجموعه با مبلغ حدود 100 ميليارد ريال ارزش گزاري شده و با حدود 150 ميليارد ريال تجهيزات جهت ارائه خدمات به مردم عزيز نسيم شهر راه اندازي شده است.

 

مدير كل اوقاف و امورخیریه استان تهران با اشاره به اهداف سازمان اوقاف، گفت: سازمان اوقاف می کوشد موقوفه ها را احياء و سرمايه گزاري كرده و به ارزش افزوده برساند تا بتوانيم در جهت نيات بهره برداري کنیم. يكي از  نيت هاي واقفان بحث درماني است كه تلاش مي كنيم آن را احياء كنيم. وقف يك خيرات ابدي است كه براي خيرين و واقفين مي ماند و چشمه جوشان ابدي است. ما بايد وقف را در بين همه مردم ترويج كنيم، با وقف مي توان عدالت  اجتماعي را ايجاد كرد.

 

این گزارش می افزاید: حجت الاسلام شرفخاني، رئيس مركز امور خيريه سازمان اوقاف هم در ادامه اين مراسم واقفان را افراد مهربان دانست و گفت: واقفين تجلي مهرباني هستند و نياز مردم و شهر خود را ديده و اموال خود را بر اساس آن نياز وقف كردند. كسي كه مهرباني را از اهل بيت(ع) آموخته هر جا نياز باشد، پيش قدم می شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز درمانی سبک زندگی اسلامی وقف اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف حجت الاسلام حضرت قائم نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از زمانی که پروژه بازسازی ورزشگاه ‏خانگی‌اش نوکمپ را آغاز کرد گفت قصد دارد در پروژه جدید باشگاه ‏موسوم به اسپای بارسا از هر نظر سرآمد باشد. ‏

باشگاه کاتالان امروز از اولین بخش این پروژه که فردا رسما افتتاح ‏می‌شود رونمایی کرد: مرکز تجاری بارسلونا. این مرکز علاوه بر اینکه ‏میزبان جلسات مدیران باشگاه خواهد بود به عنوان محلی برای ارائه ‏دستاوردهای جدید پروژه اسپای بارسا مورد استفاده قرار خواهد ‏گرفت. ‏

این مرکز که هزار متر مربع مساحت دارد به هواداران اجازه استفاده ‏از خدمات وی‌آی‌پی را خواهد داد. بارسلونا می‌گوید هواداران در این ‏مرکز که کنار استادیوم جدید نوکمپ قرار دارد می‌توانند از ‏باکیفیت‌ترین خدمات هتلداری استفاده کرده و تجربه‌ای دست‌اول از ‏بارسلونا به دست بیاورند. ‏

باشگاه بارسلونا همزمان با اعلام خطر افتتاح این مرکز تجاری بار دیگر ‏به هواداران وعده داد که درهای استادیوم نوکمپ جدید تا پایان سال ‏جاری میلادی به روی هواداران باز خواهد شد. ‏

هیئت‌مدیره از آغاز برنامه‌ریزی کرده بود که در اواخر نوامبر و همزمان ‏با سالگرد صد و بیستمین سال تاسیس باشگاه درهای نوکمپ جدید ‏را به روی هواداران باز کند اما به دلیل اتفاقات غیرمنتظره در عملیات ‏ساخت و ساز این تاریخ به ماه دسامبر موکول شد. ‏

دیگر خبرها

  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟