Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متولیان انتخابات وظیفه مهمی بر عهده‌دارند و باید ضمن فراهم کردن بسترهای مناسب، مردم را به حضور حداکثری در امر انتخابات تشویق کنند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش از ظهر امروز در جمع مجریان انتخابات در استان همدان با تأکید بر اینکه حضور مردم مؤلفه‌های قدرت، امنیت، انسجام و وحدت را تقویت می‌کند، اظهار داشت: مردم حمایت خود از نظام اسلامی را در طول 40 سال گذشته بارها اثبات کرده‌اند و نشان داده‌اند که حضور آنان درصحنه، مهم‌ترین عامل ماندگاری و قدرت ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس:حضور گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است25 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات مجلس را در کهگیلویه و بویراحمد ‌برگزار می‌کنندتبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر مطلوب است

 

وی بابیان اینکه متولیان انتخابات وظیفه مهمی بر عهده‌دارند چراکه باید مردم را به حضور حداکثری در امر مهم تشویق کنند، افزود: حضور مردم ربطی به جناح‌های سیاسی ندارد و در طول 40 سال گذشته نیز دست‌به‌دست شدن قدرت نشان داده آنچه مهم است اصل مشارکت مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مسئولیت در کلام امام علی(ع) هم هشدار است و هم نعمت، ابراز کرد: این مسئولیت‌ها نعمتی از جانب خداوند متعال است ک ما به‌واسطه آن تأمین‌کننده نیازهای بندگان باشیم پس این بخشدار شدن، استاندار شدن و امام‌جمعه شدن نعمتی است که خداوند در عرصه آزمایش به ما اعطا کرده است.

وی تصریح کرد: این نعمت‌ها جنبه شخصی ندارد چراکه منفعت بندگان به من و شما داده‌شده تا نیازهای مردم برطرف و خواست آنها تأمین شود.

شعبانی خطاب به مسئولان استان همدان بابیان اینکه باید قدر این مسئولیت را باید بدانیم عنوان کرد: این مسئولیت سبب دلگرمی ماست چراکه به‌واسطه آن می‌توانیم باری از دوش مردم برداریم.

وی بیان کرد: مادامی که یک مسئول این نعمت را قدر و رای مردم را حق‌الناس بداند و به معنای واقعی کلمه به آنچه مردم می‌گویند و می‌خواهند پایبند باشد، خداوند این مسئولیت را برای او نگه می‌دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد: مردم فارغ از تفکر سیاسی به هر کس که مورد تائید شورای نگهبان قرارگرفته است رأی دهند رأی آنها حق الماس به شمار می‌آید.

وی افزود: اگر خدای‌ناکرده ما مسئولان از این مسئولیت برای خدمت به بندگان خدا استفاده نکنیم و به دنبال رفع مشکلات مردم نباشیم دچار زیان شده‌ایم.

شعبانی عنوان کرد: فارغ از جناح‌های سیاسی باید به آنچه که وظیفه است عمل کنیم چراکه قرار نیست آخرت خود را برای دنیای دیگران نابود کنیم.

وی افزود: از همه‌کسانی که به صحنه انتخابات ورود کردند تشکر می‌کنم اما به‌هرحال در فضای انتخابات خیلی‌ها به دنبال منافع خود هستند و باید مراقب باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه وظیفه همه ما تشویق مردم به حضور در انتخابات است و هر مسئول نیز در منطقه خودش مؤثر خواهد بود، بیان کرد: میزان مشارکت مردم هر منطقه در انتخابات بیانگر عملکرد مسئولان آن منطقه است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نقشه‌هایی دارند پس باید همه ما باوجود اختلاف‌سلیقه‌ها در یک جبهه قرار بگیریم، عنوان کرد: دشمن کینه‌توز ما که 40 سال در حال برنامه‌ریزی است هنگام پیاده کردن توطئه‌های خود مردم کشور را از یکدیگر تفکیک نمی‌کند یعنی برایش فرق ندارد چه کسانی طرفدار مذاکره هستند و یا چه کسانی موافق و یا مخالف شورای نگهبان‌اند.

شعبانی تصریح کرد: مشارکت مردم در حفظ و پیشرفت کشور مؤثر است و دشمن نیز منتظر است حضور مردم کم‌رنگ شود پس باید تلاش کنیم این اتفاق، هرچه با شکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/742/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان همدان استان همدان حضور حداکثری مشارکت مردم حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان با گرامی داشت روز جهانی کارگر و معلم بیان داشت: دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف برگزار می شود و تعداد کل شعب در این مرحله ۲۸۷ شعبه است که در دو شهرستان درمیان و خوسف از نظر تعداد شعب نسبت به دوره اول انتخابات تغییری نداشته ایم.

وی افزود: در این دوره از انتخابات ۵۶ شعبه در شهرستان درمیان و ۴۳ شعبه در شهرستان خوسف داریم و در شهرستان بیرجند نسبت به مرحله اول انتخابات، دو شعبه سیار به تعداد شعب دوره اول انتخابات مجلس اضافه شده است.

به گفته طالبی برای اینکه انتخابات سالم و امنی را برگزار کنیم، جلسات ستاد انتخابات استان به طور منظم برگزار و موضوع های مورد نظر بررسی و در هیئت تبلیغات انتخابات هم جلساتی برگزار شده و مکان های برای تبلیغات نامزدها مشخص شده است.

وی تصریح کرد: صدا و سبما هم مستند ۲۰ دقیقه ای و مناظرت را در حال ضبط دارد و کار قرعه کشی برنامه ها نامزدها از صدا و سیما هم انجام شده و آموزش های لازم برای همه اعضای شعب در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: به اندازه کافی تعرفه انتخابات سفارش داده شده و برنامه زمانبندی از سوی وزارت کشور در این زمینه ابلاغ شده که بر این اساس در استان عمل می کنیم.

معاون استاندار از توجیه دستگاه های خدمات رسان در خصوص انتخابات خبر داد و گفت: جلسات توجیهی نامزدها و مسئولان ستادهای آنها با حضور مسئولان مربوط در فرمانداری بیرجند برگزار شد.

طالبی ادامه داد: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات همه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پیش بینی و آمادگی صد در صدی در این خصوص را داریم.

وی با اشاره به سختی کار اخذ رای با توجه به سرمای هوا در مرحله اول انتخابات تصربح کرد: در یکی از شعب قاینات پنج کیلومتر عوامل شعبه سیار، صندوق اخد رای را برای گرفتن اهالی روستاها حمل کرده اند و گروه های جهادی هم به حضور سالمندان در انتخابات کمک خوبی کردند.

وی متذکر شد: همه افرادی که در شعب انتخابات به عنوان عوامل بدگزاری آن حضور دارند، باید در انتخابات بی طرف باشند در غیر این صورت مجرم شناخته خواهند شد.

وی با اشاره به آیات و روایات از خداوند به عنوان اولین معلم و حضرت رسول (ص) به عنوان دومین معلم یاد کرد و افزود: پیامبر (ص) شرط آزادی اسرا را با سواد کردن تعدادی از مسلمانان قرار داد که این موضوع نشانگر اهمیت آموختن علم و دانش است.

وی با بیان اینکه هر چند وضعیت آموزش و پرورش کشور مناسب نیست، ادامه داد: اقدامات مناسب بسیاری در دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش در عرصه های مختلف انجام شده که باید واقعیت ها در این زمینه در هفته معلم به خوبی توسط رسانه ها منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های برای هفته گرامی داشت مقام معلم در استان پیش بینی شده، از رسانه ها خواست همکاری لازم را برای انعکاس این برنامه ها انجام دهند..

طالبی بیان داشت: کار و کار وکارگر در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و پیامبر اسلام (ص) فرمودند: من بر دستان پینه بسته کارکر بوسه می زنم.

کد خبر 6093699

دیگر خبرها

  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود