Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:48:58 GMT

عمر السومه به دیدار برابر استقلال رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۸۸۲۲

عمر السومه به دیدار برابر استقلال رسید

مربی تیم الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال از آمادگی کامل ستاره سوری این تیم خبر داد و عنوان کرد وی در دیدار برابر نماینده ایران به میدان می رود. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در دیدار ابتدایی تیم الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نام عمر السومه در میان بازیکنان این تیم دیده نمی شد با اعلام مربی حریف عربستانی این بازیکن می تواند در بازی روز آینده برابر استقلال ایران به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این ستاره سوریه ای تیم الاهلی به دلیل مصدومیت شدید موفق به حضور در ترکیب تیمش در دیدار قبلی نشده بود اما پس از کسب بهبودی لازم حالا می‌تواند به همراه یکی دیگر از بازیکنان تیم الاهلی یعنی یوسف البلایلی در لیست بازیکنان حاضر در دیدار برابر استقلال قرار بگیرد. 

 

این اتفاق البته در حال می افتد که تیم الاهلی نیز به مانند استقلال بازیکنان مصدوم زیادی داشت و حالا پس از رسیدن این دو بازیکن، تنها نوح موسی و سعید الموارد را برای این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

عمر السومه عربستان الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عمر السومه عربستان الاهلی دیدار برابر استقلال عمر السومه تیم الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه پورتو هفته قبل با پیروزی ویلاش بواش به پایان رسید و دوران ریاست چهار دهه ای پینتو داکاستا تمام شد. مربی سابق پورتو حالا رئیس جدید است و باید دید او برای نیمکت تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت. این در حالی است که قبل از انتخابات، داکاستا قرارداد کونسیسائو را تمدید کرده بود.

دو روز پیش در جریان بازی والیبال زنان پورتو، دوربین ها داکاستا و ویلاش بواش را در حالی شکار کردند که به گرمی با هم خوش و بش می کردند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

دیروز وقتی از کونسیسائو در مورد این برخورد گرم سوال شد، او پاسخ داد: «این یک نشانه مثبت و خوب برای باشگاه بود. کسی که در انتخابات شکست خورد، به فرد پیروز تبریک گفت و مشخص شد اختلاف و دشمنی وجود ندارد. من البته مجبور نیستم در این رابطه توضیح بدهم. حالا یک رئیس جدید داریم و در این رابطه خودش توضیح خواهد داد. من مربی تیم هستم و وظیفه ام آماده کردن تیم برای بازی های پیش رو است. ترجیح می دهم دور از سر و صدا و حاشیه بمانم. در مجموع خوشحال شدم که آنها را در جوی دوستانه و صمیمی دیدم.»

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)