Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدنبال پیروزی ۲ بر یک آبی اناری‌ها در دیدار شب گذشته مقابل ختافه، مجموعه‌ای از توییت‌ها روی حساب کاربری توییتر باشگاه بارسلونا به زبان‌های مختلف پدیدار شد.

در یکی از این پست‌ها تصویر فوتوشاپ شده نیمار با تازه‌ترین نسخه پیراهن‌های بارسا با چندین علامت سوال به اشتراک گذاشته شده و در آخرین پست آمده است: ما چندین پیام خصوصی رد و بدل شده را خوانده‌ایم و به نظر می‌رسد نیمار باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار پس از ترک بارسا در سال ۲۰۱۷ و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن با قراردادی رکوردشکن، همواره با شایعه بازگشت به نیوکمپ نقل محافل فوتبالی بوده و سال گذشته نیز در یک قدمی بازگشت قرار گرفت.

منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که بارسا در حال بررسی تلاش مجدد به منظور بازگرداندن وی به نیوکمپ در تابستان سال جاری هستند.

توییت دیگری که توسط هکرها منتشر شد، از «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس آبی اناری‌ها خواسته تا استعفا کند.

این دومین باری است که این گروه موسوم به «OurMine» به حساب کاربری توییتر بارسا حمله می‌کند؛ علاوه بر این، این سومین باری است که حساب کاربری قهرمان لالیگا هدف حمله هکرها قرار می‌گیرد؛ این گروه که خود را با نام ارتش الکترونیکی سوریه می‌خواند، در سال ۲۰۱۴ موفق شده بود زنجیره‌ای از توییت‌ها را در حساب رسمی بارسا منتشر کند.

این گروه سابقه حمله به حساب‌های کاربری تعدادی از شرکت‌های بزرگ از جمله نت فلیکس، اچ‌بی‌او و پلی استیشن را در کارنامه دارد.

در یکی از این توییت‌ها آمده است: سلام، ما OurMine هستیم؛ خب این دومین بار است، سطح امنیتی حساب کاربری بارسا هنوز عالی نیست.

بارسا بلافاصله این توییت‌ها را حذف کرد و در بیانیه‌ای کوتاه تایید کرد که توییتر این باشگاه هک شده است.

برچسب‌ها توییتر نیمار لالیگا بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر نیمار لالیگا بارسلونا پاری سن ژرمن توییتر نیمار لالیگا بارسلونا پاری سن ژرمن حساب کاربری توییت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس

بایرلورکوزن و آلونسو از روی دست رئال مادرید برای چنین برگشت‌های لحظه آخری تقلب کرده‌اند.

طرفداری | تیم ژابی آلونسو هنوز روند شکست‌ناپذیری خود را در این فصل از رقابت‌های باشگاهی حفظ کرده است.

بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده‌اند.

توییتر رسمی باشگاه وولفسبورگ اما واکنش جالبی به بازگشت دوباره تیم ژابی آلونسو داشته و تنها توضیح آن را به نوعی تقلب از روی دست رئال مادرید دانسته است. رئال مادرید سابقه برگشت‌های این چنینی را در کارنامه خود بسیار داشته و اشاره توییتر وولفسبورگ هم به این نکته است.

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر تنها توضیحی که میشد داد

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت