Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@01:04:18 GMT

11 کشور، مهمان نهمین جشنواره مد و لباس فجر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۰۵۴

11 کشور، مهمان نهمین جشنواره مد و لباس فجر

دبیر بخش بین‌الملل نهمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: ۱۱ کشور با بخش بین الملل نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر همکاری و حضور دارند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدعلی کیانی، مدیركل همكاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از كشور و دبیر بخش بین‌الملل نهمین جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به جزئیات حضور ۱۱ کشور خارجی در این بخش گفت: امسال بخش بین‌الملل جشنواره با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور برگزار شده است و پس از رایزنی‌های انجام شده، ۱۱ کشور شامل افغانستان، اندونزی، آذربایجان، عراق، ترکیه، ایتالیا، رومانی، بنگلادش، هندوستان، قزاقستان و کره جنوبی در این دوره از جشنواره حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برنامه‌های جانبی این بخش نیز اظهار كرد: در این دوره سلسله نشست‌های تخصصی همچون نقش فناوری های نوین در حوزه مد و لباس با حضور اساتیدی همچون امیرحسین اسعدی، مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال بخش بین‌الملل در کنار بدنه اصلی جشنواره مد و لباس فجر و در یک محل مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود و این امکان به خوبی فراهم شده تا علاقمندان، طراحان و تولیدکنندگان امکان بهره بردن از این بخش را داشته باشند.

کیانی همچنین، جشنواره مد و لباس فجر را گامی مهم در راستای تعامل فرهنگی خواند و گفت: به طور حتم این رویداد اقدام مهمی در راستای شناساندن استعدادهای هنری ایران به شمار می‌رود که می‌تواند نقش مهمی را در تعاملات فرهنگی ایفا کند.

بنابر اعلام این خبر، در این جشنواره علاوه بر نمایش لباس، کیف، کفش و شال و روسری‌های ایرانی، نمونه لباس‌هایی از کشورهای افغانستان، آذربایجان، اندونزی، رومانی، هندوستان و کره جنوبی به معرض نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه، ۲۷ ویترین با عنوان ویترین ملی به لباس‌های ۱۰۰ درصد ایرانی اختصاص داده شده است که در این بخش از کت و شلوار و لباس نامزدی تا لباس مجلسی و بیرونی می‌توان نمونه‌هایی پیدا کرد. همچنین در بخش بین‌الملل این جشنواره، گروه سرود میثاق از افغانستان به مناسبت چهلمین روز سردار سلیمانی به اجرای برنامه پرداختند.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بخش بین الملل نهمین جشنواره نهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار می شود ۱۱ کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه

مراسم یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074374 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • صد و نهمین سالگرد واقعه نسل‌کشی ارامنه (عکس)
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • (تصاویر) یکصد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در تهران
  • یکصد و نهمین سالگرد نسل‌کشی ارامنه
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟