Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:41:11 GMT

انتظارات از هاکی زنجان برآورده نشده است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۳۰۹

انتظارات از هاکی زنجان برآورده نشده است

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: انتظاراتی که از هاکی داشتیم، طی دو سال اخیر برآورده نشده است.

علی خلیلی پیش از ظهر امروز (۲۷ بهمن) در جلسه مجمع انتخابات هیأت هاکی استان که با حضور اعضای مجمع و در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به پتانسیل‌های موجود در رشته هاکی، آینده روشنی را برای این رشته در استان متصور هستیم، افزود: معتقدیم اگر هاکی به دنبال رشد و توسعه است، باید استعدادیابی را به معنای واقعی کلمه انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اگر اعضای مجمع تعامل و همدلی را اولویت برنامه‌های خود قرار دهند، خروجی کار به اهدافی که ترسیم شده، نزدیک‌تر خواهد بود، تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های توسعه ورزش هاکی در استان زنجان فراهم بوده و فقط نیاز است که در برخی کارها به صورت جدی و جهادی ورود پیدا کنیم که از جمله این اقدامات، بحث به‌روز کردن دانش مربیان و نیز ارتباط مستمر با فدراسیون هاکی است.

این مسئول با یادآوری اینکه گذشته هاکی زنجان حکایت از آن دارد که پتانسیل‌های خوبی در این ورزش داشته و می‌توانیم به جایگاهی که در گذشته داشتیم، دست یابیم، ادامه داد: خدابنده یکی از شهرستان‌هایی است که توانسته است در این رشته به توفیقات خوبی دست یابد اما با توجه به اینکه رشد و توسعه یک رشته ورزشی نباید به واسطه موفقیت یک شهرستان محک زده شود، به همین خاطر توسعه متوازن مدنظر ما است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه علی‌رغم نبود فعالیت مطلوب در هاکی زنجان طی چند سال گذشته، تلاش کردیم تا حمایت‌های لازم از این هیأت به عمل آید، اظهار کرد: بی‌شک یکی از نیازهای ضروری هاکی زنجان، بحث چمن مصنوعی است که امروز این کمبود در اکثر شهرستان‌های استان مشاهده می‌شود و امیدواریم در این زمینه بتوانیم حمایت‌های لازم را از هیأت هاکی استان به عمل آوریم.

خلیلی همچنین گریزی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی زد و خاطرنشان کرد: بی‌تردید دوم اسفندماه امسال شاهد برگزاری یکی از حساس‌ترین انتخابات در کشور خواهیم بود و همین حساسیت ایجاب می‌کند که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همانند سنوات گذشته با حضور پرشور خود در این عرصه، زمینه یأس و ناامیدی دشمنان نظام را فراهم کنند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه انتظار ما از هاکی زنجان بیش از این‌ها است، افزود: زنجان و نقده همواره در هاکی حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند و امروز انتظار ما از هیأت هاکی استان این است که بتواند این رشته را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور بازگرداند و بی‌تردید تحقق این مهم با همکاری اعضای هیأت دور از ذهن نخواهد بود.

محمد حمزه‌پور با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‌های هاکی استان می‌تواند نسخه شفابخش این رشته برای رهایی از عقب‌ماندگی روزهای اوج خود باشد، گفت: امروز باید بیش از گذشته به موضوع هاکی روی چمن اهمیت دهیم؛ چرا که این ورزش جزو رشته‌های المپیکی بوده و به هر میزان که در این عرصه فعالیت کنیم، یک گام به حضور ملی‌پوشان زنجانی در آوردگاه المپیک نزدیک‌تر خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی زنجان هاكي ورزش و جوانان استان زنجان هیأت هاکی استان هاکی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد

ایسنا/زنجان رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: رغبت مردم به استفاده از موتورسیکلت بیش از گذشته افزایش یافته و همین مساله موجب بروز تصادفات در جاده‌ها به ویژه شهرها شده است و طبق آمارها ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می دهد.

سرهنگ مهدی میناخانی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت‌ به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از گذشته است و کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، گفت: باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت راکبان در روستاها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ‌سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود، گفت: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و امیدواریم شاهد رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای باشیم.

میناخانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتوسواران بود که اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد، افزود: یکی از وسائلی که در کاهش صدماتهنگام تصادفات نقش اساسی دارد، استفاده از کلاه ایمنی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • صادرات استان زنجان صعودی شد