Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@10:44:51 GMT

ثبت نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۳۵۴

ثبت نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن آغاز شد

مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر از آغاز ثبت نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیر حضوری دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌ نام مرحله دوازدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن ‌آغاز شد.

فعالیت این مدرسه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملاً غیر حضوری و تلفنی، طی 10 ماه و سه هفته حافظ کل قرآن ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، شکل اجرای این طرح به این حالت است که ابتدا یک آزمون تعیین سطح گرفته، سپس، مطابق با نتیجه آزمون‌ها، یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روان‌شناسی انجام می‌شود. 

در این طرح، اساتید پشتیبان در طول سال تحصیلی، مانند یک معلم خصوصی و به صورت هفته‌ای دو بار از طریق تماس تلفنی آموزش می‌دهند.

محمدصادق محسنی‌‌کبیر، مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر اظهار کرد: در کنار آموزش‌های تلفنی، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه، یک جلد کتاب تمرین، یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه‌ریزی و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی، اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی، طی 10ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری حافظ کل قرآن شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند. همچنین برای ثبت ‌نام می‌توانند تا 14 اسفندماه سال جاری عدد 1 را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا با شماره 02166978001 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دارالقرآن خانه کارگر مدرسه تلفنی حفظ قرآن مرحله دوازدهم دارالقرآن خانه کارگر جلد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: تنها مدرسه منطقه یحیی آباد آران و بیدگل فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


علی اکبر رضایی با بیان اینکه وقوع سیل به تعدادی از مناطق مسکونی در این منطقه آسیب زده افزود: علت تعطیلی این مدرسه اسکان اضطراری اهالی این منطقه عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود