Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم مرحله نخست مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم نفت امیدیه موفق شد با نتیجه ۶۶ بر ۶۰ تیم مهروبان نوین ماهشهر را شکست دهد و با ۲۱ امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌ها قرار گرفت.

تیم مهروبان نوین ماهشهر نیز با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم نفت امیدیه در مکان دهم جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌ها باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پتروشیمی بندر امام این هفته استراحت داشت.

در هفته نوزدهم مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم‌های پتروشیمی بندر امام، نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر دوم اسفندماه امسال به ترتیب به مصاف تیم‌های خانه بسکتبال گلنور اصفهان، رعد پدافند هوایی فسا و تپنا بوشهر می‌روند.

گفتنی است که در مرحله نخست مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، ۲۴ تیم در ۲ گروه به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 4854375

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول بسکتبال ورزش خوزستان نفت امیدیه دهه فجر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین شهرکرد انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس گرگان بیرجند شیراز مهروبان نوین ماهشهر نفت امیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

طبیعت تهران در این بازی با نتیجه 74 بر 68 تیم حریف را شکست داد و سری 2 بر1 به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با 14 امتیاز، 5 ریباند، 2 بلاک و کارایی 21 بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد و حالا طبیعت تنها یک گام تا رسیدن به فینال فاصله دارد.

باید دید کار دو تیم طبیعت تهران با سرمربیگری مهران شاهین طبع و تیم ذوب آهن با سرمربیگری مهران حاتمی در دیدار چهارم به پایان می رسد یا کار به بازی پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران