Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:04:44 GMT

مجموعه های دولتی حق جانبداری از نامزدها را ندارند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۹۶۹۲

مجموعه های دولتی حق جانبداری از نامزدها را ندارند

نور محمد فردی روز یکشنبه در نشستی با هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد استان البرز افزود: اینکه چه کسی رأی می آورد و انتخاب می شود به سلیقه و انتخاب مردم مربوط  است و برای ما تنها صرف مشارکت مردم و نقش داشتن تمام اقشار در سرنوشت کشور اهمیت دارد.

وی اضافه کرد: در انتخابات پیش روی مجلس، حضور و مشارکت مردم امری بسیار مهم و ضروری است که باعث تداوم اقتدار و پیشرفت کشور و نا امیدی دشمنان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی ادامه داد: دنیا انتخابات دوم اسفند کشور ما را دنبال می کند و هرچه حضور مردم پر شورتر باشد، دشمن نیز بیشتر عقب نشینی می کند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مهم کشور گفت: مسئله ای که برای عزت و موفقیت کشور مهم می باشد حضور حداکثری مردم است.

فردی با اشاره به این که "مجلس یکی از ارکان مهم کشور است بیان داشت: هرکشوری که مجلس قوی تر، داناتر، تواناتر و کارآمدتر داشته باشد، بیشتر در مسیر توسعه قرار گرفته  و به همین منظور حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس، روند پیشرفت و توسعه کشور را تسهیل کرده و تسریع می بخشد.

 حضور پررنگ جامعه ورزشی البرز در تمام عرصه ها

مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست با تأکید بر این که جامعه ورزش و جوانان البرز همواره در تمامی عرصه ها حضوری پر رنگ داشته و خواهد داشت گفت: مشارکت در انتخابات امری بسیار مهم و موجب یأس دشمنان دانست.

امیر غفرانی با بیان اینکه انتخابات مجلس یکی از اثرگذارترین امور در سرنوشت و آینده کشور است که به هیچ وجه نباید نسبت به آن غفلت کرد افزود: جامعه ورزش و جوانان البرز همواره در تمامی عرصه ها حضوری پر رنگ داشته و خواهد داشت و در روز دوم اسفندماه بار دیگر این مسئله را به منصه ظهور می گذارد.

وی با اشاره به حضور پر رنگ جامعه ورزش و جوانان استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان البرز در هر برنامه ای که نیاز به حضور مردم برای عزت و اقتدار کشور بوده، با جان و دل آمده اند و قطعا این بار نیز همین کار را خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان البرز در بسیاری از حوزه ها سرآمد کشور هستند و تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند به کار خواهند بست.

برچسب‌ها البرز وزارت ورزش و جوانان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز وزارت ورزش و جوانان انتخابات مجلس شورای اسلامی البرز وزارت ورزش و جوانان انتخابات مجلس شورای اسلامی جوانان استان البرز ورزش و جوانان البرز جامعه ورزش و جوانان هیات های ورزشی انتخابات مجلس مردم نهاد عرصه ها پر رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات