Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ‌نظرآباد از پلمب کارگاه تولید بستنی سنتی غیر بهداشتی و کشف مقادیر زیادی بستنی و شیر خشک فاسد و غیربهداشتی به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پلیس البرز سرهنگ علی سلیمانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه کارگاهی اقدام به تولید بستنی‌های سنتی غیر بهداشتی می‌کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی نظرآباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود قرص در بسته‌‌های "شیرخشک" اقدامی خرابکارانه استکرمانشاه| 23 تن شیرخشک قاچاق در گیلانغرب کشف شد30 لیتر شربت متادون در کرج کشف شد / بازداشت یک نفر+تصاویر

وی افزود: بعد از تایید صحت موضوع، ماموران به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی مقام قضائی و رعایت موازین قانونی از این کارگاه   بازدید کردند که طبق نظر کارشناسان مبنی بر غیر بهداشتی بودن و نداشتن استانداردهای لازم ، کارگاه پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد  با بیان اینکه در این بازرسی، ماموران موفق به کشف 3 هزار کیلوگرم بستنی سنتی غیر بهداشتی ، یک تن شیر خشک فاسد و 100 کیلوگرم شکر بازرگانی دولتی که خارج از شبکه بود شدند،گفت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است، در این رابطه 4 متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

 

R7810/P4001/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سنتی غیر بهداشتی بستنی سنتی غیر شیر خشک فاسد کشف شد تن شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد