Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اکبری گفت: تمامی محور‌های روستایی مسدود شده کشور به ویژه استان‌های اردبیل تا پایان هفته به صورت کامل باز و برای جا به جایی صندوق‌های رأی مشکلی وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اکبری معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه تمامی راه‌های روستایی و فرعی استان گیلان که به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در هفته گذشته مسدود شده بود به صورت کامل بازگشایی شده است، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمادگی کامل برای ورود سامانه بارشی جدید دارد و هم‌اکنون تمامی مسدودیت‌های راه‌های روستایی و فرعی در استان‌های شمالی کشور به صورت کامل برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: سامانه بارشی جدید از سمت غرب کشور وارد می‌شود و استان‌های کرمانشاه و کردستان درگیر این سامانه بارشی هستند و استان‌های شمالی کشور مانند روز‌های گذشته درگیر بارش برف و کولاک نخواهند بود.

او با اشاره به اینکه استان اردبیل و محور‌هایی مانند خلخال به اسالم در روز‌های گذشته درگیر بارش سنگین برف و کولاک بودند، گفت: تمامی نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی راه‌های روستایی و فرعی مسدود شده در این استان هستند و امروز هم جلسه‌ای در ستاد مدیریت بحران برای بازگشایی راه‌های باقی مانده در این محور هم برگزار خواهد شد.

اکبری یادآور شد: در این محور‌ها هر جا که لازم باشد ماشین آلات سنگین و تجهیزات لازم اعزام می‌شود و تا پایان هفته به هیچ عنوان راه مسدود شده‌ای در روستا‌ها و یا مسیر‌های فرعی نخواهیم داشت.

معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس تا پایان هفته گفت: با توجه به آن که انتخابات در پایان هفته برگزار خواهد شد بنابراین تمامی راه‌های روستایی که مسدود شده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازگشایی خواهیم کرد تا برای جابجایی صندوق‌های رأی مشکلی ایجاد نشود.

او با بیان اینکه در برخی از محور‌های کوهستانی و ارتفاعات شهر خلخال میزان بارش برف به ۲ متر رسیده بود گفت: حدود ۱۱۰ اکیپ در این محور‌ها مشغول بازگشایی مسیر‌ها هستند و تا روز گذشته ۱۳۰ راه روستایی و راه فرعی در این شهر بازگشایی شد.

اکبری گفت: تا فردا تمامی محور‌های مسدود شده در استان اردبیل را بازگشایی خواهیم کرد و تنها ۵ روستا در خلخال و ۱۰ روستا در کوثر باقی مانده است که سعی خواهیم کرد با استفاده از ماشین‌آلات و نیرو‌های راهداری این محور‌ها را هم به صورت کامل باز کنیم.

معاون راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای سامانه بارشی جدید داریم گفت: هم‌اکنون تمامی نیرو‌های راهداری در محور‌های اصلی و فرعی کشور آماده‌باش هستند و در صورت بارش برف و یا کولاک به سرعت محور‌های برفگیر را بازگشایی خواهند کرد.

او افزود: مشکلاتی که در روز‌های گذشته برای استان گیلان ایجاد شده بود به دلیل آن بود که خودرو‌ها بدون توجه به وضعیت آب و هوا و بدون تجهیزات و زنجیر چرخ وارد محور‌های برفگیر و کولاکی شدند که همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای نیرو‌های راهداری و خود رانندگان شد که خوشبختانه با همکاری تمامی دستگاه‌ها ظرف چند ساعت به صورت کامل بازگشایی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محورهای روستایی رضا اکبری راه های روستایی و فرعی سامانه بارشی جدید نیرو های راهداری تمامی محور تا پایان هفته روز های گذشته صورت کامل بازگشایی شد برف و کولاک محور ها مسدود شده بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد