Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور از نیمه دوم اسفند به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود.   

مرتضی کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری دانشجو، از گفت: اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور از نیمه دوم اسفند به مدت ۱۰ روز آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  
کریمی مطرح کرد: اعزام‌های امسال با محوریت گفتمان جهاد و مقاومت، استکبارستیزی و آبادانی ایران اسلامی و با نامگزاری کاروان‌ها به نام سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.   مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی جنوب کشور اعم از شلمچه، طلائیه، دهلاویه، نهر خین، پاسگاه زید، فکه، دوکوهه، کمیل و حنظله، القمه، مسجد جامع و موزه دفاع مقدس خرمشهر، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) و هور از جمله مناطقی است که امسال دانشجویان استان از آن‌ها بازید می‌کنند.   وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، شب شعر، حضور در رزمایش هنری اهواز و استفاده از راویان دانشجوی آموزش دیده برای اولین بار در این اعزام‌ها می‌تواند شور و حال خاص و متفاوتی نسبت به سال‌های قبل در این اردو‌ها داشته باشد.

کریمی بیان کرد: اولویت ثبت نام راهیان نور امسال با دانشجویان سال اولی و نخبگان دانشگاه هاست. دانشجویان علاقه‌مند جهت ثبت نام در اردو‌های راهیان نور، می‌توانند به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه خود مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی مناطق عملیاتی جنوب کشور مسئول بسیج دانشجویی اردوی راهیان نور چهارمحال و بختیاری نیمه دوم اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال از تداوم ارتباط فرماندهان جنگ و حضور مستمر آنان در راهیان نور استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور، محسن رضایی که در دیدار دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با وی سخن می‌گفت، همچنین اظهار کرد: باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد.

 در  این دیدار ،سرهنگ حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد راهیان نور کشور در راهیان نور کشور از حضور سردار سرلشکر محسن رضایی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام اوج راهیان نور تقدیر کرد.

در ادامه، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی ضمن ارائه گزارش عملکرد و قدردانی از سرلشکر رضایی در جهت حضور در یادمان شطعلی و روایت گری برای دانشجویان و گزارشی از عملکرد راهیان نور دانشجویی در قرارگاه علم الهدی از برگزاری دوره های تخصصی راویان جوان دفاع مقدس توسط این سازمان خبر داد.

در پایان این دیدار، نشان خادم الشهدا و لوح سپاس  توسط دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به نمایندگی از خادمین شهدا به سردار سرلشکر محسن رضایی اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب