Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان یزد از معرفی تنها دو نامزد منتخب این شورا برای حوزه‌های انتخابیه یزد و اشکذر و تفت و میبد خبر داد و شایعه فضای مجازی در معرفی نامزد از سوی این شورا را برای سایر حوزه‌های انتخابیه استان در پنج شهرستان و اردکان رد کرد.

حسین حداد در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، در پاسخ به این سؤال «انتخابات سال ۹۸ از چه حساسیتی برخوردار است؟» اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم‌های سخت آمریکا علیه ملت، نیازمند انتخاب یک مجلس انقلابی و قوی و کارآمد با نمایندگانی دارای روحیه جهادی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد افزود: مردم باید با شناخت خوبی که از نامزدها به دست می‌آورند ویژگی‌های تدین، شجاعت، عدالت‌طلبی، تقوا و در یک کلمه انقلابی را شناسایی کنند و با حضور حداکثری به نامزد اصلح رأی بدهند.

حداد در پاسخ به این سؤال که معیارهای شما برای انتخاب اصلح چیست؟ گفت: نامزد اصلح دارای ویژگی‌هایی است که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بر آن تأکیددارند که مؤمن و انقلابی بودن، شجاعت، کارآمدی، روحیه جهادی، عدم وابستگی فکری به غرب، عدم نگاه به بیرون از کشور، اعتماد به توان داخل و نیروهای جوان و نیز دارا بودن تجربه و سابقه را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه «یزد و اشکذر» و «تفت و میبد» دو نامزد انقلابی که ازنظر این شورا اصلح‌تر بودند به مردم معرفی کردیم که در یزد و اشکذر «محمد صالح جوکار» و در تفت و میبد «حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش» هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان یزد در پاسخ به این سؤال که چرا در دو حوزه دیگر نامزد معرفی نکرده‌اید؛ اذعان کرد: با توجه به این‌که چندین نامزد انقلابی در این دو حوزه انتخابیه حضور دارند تشخیص انتخاب اصلح‌تر را به مردم واگذار کردیم.

 حداد با اشاره به برخی اخبار منتشرشده در فضای مجازی استان در معرفی نامزد برای حوزه‌های انتخابی پنج شهرستان استان و اردکان تصریح کرد: این اخبار صحت ندارد و شورای ائتلاف نامزدی برای این دو حوزه معرفی نکرده است و ما هرگونه تخریب و توهین به سایر نامزدها را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/90030

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات 98 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پاسخ به این سؤال یزد و اشکذر تفت و میبد استان یزد دو نامزد دو حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی