Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر جدید باشگاه تاتنهام از رویای خود برای پیوستن به این تیم می گوید.

طرفداری- استوین برخواین، وینگر هلندی باشگاه تاتنهام از رویای خود برای یوستن به این تیم می گوید و معتقد است که تاتنهام یکی از بزرگترین باشگاه های شهر لندن است.

به گزارش اسکای، وینگر هلندی باشگاه تاتنهام معتقد است که اگر همکاری و کمک های خانواده‌اش همراه او نبود، هرگز نمی توانست در باشگاهی مانند تاتنهام حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخواین در این رابطه می گوید:

بدون کمک پدر، مادر، خواهر و برادر خود من هرگز در اینجا حضور نمی داشتم. به خاطر هر کاری که برای من کردند، بسیار سپاسگزارم. زمانی که من به آیندهوون پیوستم، هر روز به همراه پدرم از آلمریا تا نزدیکی آمستردام می رفتیم. هر روز ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شدم و به آنجا می رفتم، تمرین می کردم و همچنین هر روز به مدرسه نیز می رفتم. هنگامی که من در حال تمرین کردن در باشگاه آیندهوون بودم، پدرم منتظر من می ماند و در ماشین می خوابید!  من همیشه باور داشتم که در پایان به آرزوی خود می رسم. در مدرسه معلمان همیشه به من می گفتند: اگر در آینده تبدیل به یک فوتبالیست حرفه‌ای نشوی چه خواهی کرد؟ و من همیشه به آن ها می گفتم که من یک فوتبالیست حرفه‌ای خواهم شد.

برخواین در آیندهوون موفق به کسب سه قهرمانی در لیگ هلند و دو قهرمانی در سوپرجام هلند شده است و حال خواستار افتخارات بیشتری در باشگاه تاتنهام است:

من فکر می کنم که هر بازیکنی خواستار آمدن به اینجا است و من نیز این رویا را داشتم. فکر می کنم که نگاه ما باید به فصل آینده باشد. تک تک بازیکنان خواهان قهرمانی هستند اما من می خواهم تا جایی که ممکن است، فاتح عناوین مختلف شوم. من قبل از پیوستن خود به تاتنهام، بازی های آن ها را تماشا می کردم. تاتنهام یک باشگاه بزرگ و یکی از بزرگترین باشگاه های لندن است. آن ها فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند، ورزشگاه آن ها بزرگ است و کافی است که به زمین تمرین باشگاه تاتنهام نگاه کنید، فوق العاده است!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یکی از بزرگترین باشگاه باشگاه تاتنهام تاتنهام یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ افزون بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار فرصت شغلی جدید، بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان و روز‌های نورانی اصفهان دیگر عناوین روزنامه‌های امروز اصفهان است.

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • حکم جلب شما صادر شد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود