Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@01:17:51 GMT

دستِ پُر ملایری‌ها در نمایشگاه گردشگری تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۲۱۳

دستِ پُر ملایری‌ها در نمایشگاه گردشگری تهران

ابراهیم جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ملایر در حوزه مبل و منبت، مُروار بافی، صنایع دستی گِره‌چینی و سوغات در این نمایشگاه بین‌المللی حضور داشت.

وی افزود: شهرداری ملایر نیز برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، فضای سبز و سوغات این شهر همچون انگور و مشتقات آن، انواع کشمش و کلوچه حضوری فعال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر بیان کرد: با جهانی شدن صنعت مبل و منبت ملایر فرصتی مهیا شد تا با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی، هنر صنعت مبل و منبت را به مهمترین بازارهای صنایع دستی و گردشگری کشور معرفی کنیم.

جلیلی حضور در نمایشگاه گردشگری تهران را نوعی بازاریابی و آشنایی با بازارهای هدف دانست و افزود: تمامی توانمندی و ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی ملایر از طریق توزیع بروشور، ارایه اطلاعات لازم و آدرس با همکاری فعالان بخش خصوصی در این حوزه معرفی شد.

وی با بیان اینکه توانمندی‌ها و تولیدات ملایر در حوزه گردشگری و صنایع دستی به تورگردانان، دفاتر خدماتی مسافرتی و جامعه هتل‌داران و فعالان این حوزه ارایه شد گفت: سطح و جایگاه ملایر در حوزه گردشگری از این طریق باید ارتقا یابد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر اظهار داشت: با توجه به جهانی شدن مبل و منبت ملایر نیاز بود با حضور در این نمایشگاه‌ بازاریابی خوبی داشته باشیم و با پشتیبانی از این صنعت، تولیدات این هنر صنعت را به خوبی معرفی کنیم.

جلیلی تاکید کرد: فعالان صنعت مبل و منبت که در اینگونه نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند، باید آموزش‌های لازم را برای بازاریابی و معرفی محصولات، برقراری ارتباط با فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی و ارایه مشاوره‌های لازم فرا گیرند.

وی گفت: به طور قطع با آموزش ترفندهای تبلیغاتی و نوع برخورد می‌توانیم با حضور در مجامع و نمایشگاه‌های بین‌المللی و معرفی داشته‌یمان موفق شویم.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر بیان کرد: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، هتلینگ، افزایش خانه‌های بوم‌گردی و دفاتر خدماتی مسافرتی باید تلاش کنیم و بتوانیم مسافران و گردشگران بیشتری را به شهر جهانی منبت جذب کنیم.

جلیلی همچنین حضور ملایر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی تهران را مثمرثمر دانست و ادامه داد: لوح ثبت جهانی منبت ملایر در کنار سه شهر دیگر جهانی ایران با حضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نمایشگاه رونمایی شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی کشور از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا سوغات صنایع دستی و گردشگری صنعت گردشگری گردشگری و صنایع دستی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری ملایر رییس اداره میراث فرهنگی صنعت مبل و منبت ملایر در حوزه نمایشگاه ها منبت ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز

البرز- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی با اشاره به ثبت ۴۱ اثر از استان البرز در فهرست میراث ناملموس، همکاری مردم برای شناسایی و معرفی آیین‌ها و رسوم مناطق مختلف استان و ثبت آن‌ها را بسیار مؤثر و مهم عنوان کرد.
رحیم خاکی اظهار کرد: استان البرز با دارا بودن فرهنگ و پیشینه غنی مانند سایر استان‌ها دارای رسوم و آیین‌های خاصی است که به‌خصوص  در روستاهای شهرستان‌های البرز هنوز برخی از آن‌ها پابرجا مانده است.
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان البرز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آنچه به ارزشمندتر شدن موجودیت فعلی یک سرزمین کمک می‌کند آگاهی از تاریخ و پیشینه فرهنگی و اجتماعی مردمان آن سرزمین و انتقال آن به آیندگان است.
او افزود: اداره کل میراث‌ فرهنگی استان البرز با تلاشی مضاعف توانسته به حفظ و معرفی بسیاری از آیین‌ها و میراث ناملموس این استان کمک کند.  منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد