Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@17:59:48 GMT

پیوند کتاب و رسانه، پیوند دیرینه ای است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۳۱۹

پیوند کتاب و رسانه، پیوند دیرینه ای است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمد علی طالبی در آیین اختتامیه جشنواره فصلی رسانه های استان با بیان اینکه رسانه ها اولویت های استان را مدنظر خود قرار دهند، ابراز امیداوری کرد تا برگزاری این گونه جشنواره ها به افزایش اعتماد عمومی به رسانه های جمعی در استان منجر شود.
وی با بیان اینکه رویداد های اینچنینی نقش بسیاری مطلوبی در رشد کمی و کیفی تولیدات رسانه ای خواهند داشت، اظهار کرد:  تحقق مشارکت حداکثری اقشار مختلف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اولویت اجرایی استان و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که برگزاری این چنین رویدادهایی نقش مهمی در ارتقا و رشد هرچه بهتر تولیدات رسانه‌ای ایفا می‌کند، اظهار کرد:‌ علاقه‌مندی و استقبال مردم یزد از رسانه‌ها یکی از بزرگترین سرمایه استان یزد است.
طالبی افزود: استان یزد در برنامه ریزی های بلند مدت خود در حال حرکت به سمت برند های بزرگ و جهانی حوزه کتاب است که در این راه نقش و اهمیت رسانه های بیش از پیش محسوس است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات در دوم اسفند ماه گفت: رسانه ها باید بدانند که ضرورت امروز کشور جذب مشارکت حداکثری اقشار مختلف در انتخابات است.
استاندار یزد با بیان این‌که ممکن است گلایه‌هایی در رابطه رد و تأیید صلاحیت داوطلبین وجود داشته باشد، عنوان کرد: فضای انتخابات باید مبتنی بر اعتماد عمومی باشد و ایجاد این مهم وظیفه تمام دست‌اندرکاران نظام است.
طالبی تأکید کرد: امروز حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از الزاماتی است که می‌تواند کشور را در برابرتوطئه دشمنان بیمه کند و جریان خدمت رسانی به مردم را بیشتر از گذشته پیش ببرد.

۴۶

کد خبر 1353320

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

وی افزود: در چهار روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، پنج پیوند عضو در خوزستان انجام شده که یک اقدام بی سابقه بوده است.

شریعتی خبر داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

کد خبر 6088491

دیگر خبرها

  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: قزل‌آلای غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم