Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@00:22:10 GMT

اولين هتل مجهز به جنگل باراني

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۱۵۳۰

اولين هتل مجهز به جنگل باراني

خبرگزاری آریا- دبی هم اکنون یکی از پیشرفته ترین شهرهای دنیا می باشد که حتی از خاورمیانه هم پا را فراتر گذاشته و با کشورهای مطرح جهان رقابت می کند، به طوری که با وجود گرمای بیش از حد هوا در این شهر شاهد بزرگترین پیست اسکی جهان و اولین هتل مجهز به جنگل بارانی می باشیم! ساخت سازه های شگفت انگیز در دبی همواره توجه جهانیان را جلب نموده و دیگر هیچ کسی گذشته این شهر را که برهوتی بی آب و علف و بدون هرگونه تکنولوژی بود را به یاد نمی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبی با وجود داشتن بلندترین برج های جهان و تکنولوژی های منحصر به فردی که دارد به شهر آسمان خراش ها نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان شهره است، همچنین خوب است بدانید که دبی به زودی از برجی رونمایی می کند که 360 درجه می چرخد! و دیدن و تماشای آن حتی از دور نیز چندان خالی از لطف نیست.

هتل 5 ستاره دبی که به هتل جنگلی مشهور است!

ساخت هتل رزمونت دبی که یکی از هتل های لوکس دبی می باشد، بار دیگر نام این شهر را بر سر زبان ها انداخت و سبب شد جمع کثیری از جهانگردان این مکان را مقصد خود قرار دهند تا بتوانند از نزدیک با عجایب این هتل روبرو شوند. اما این هتل فوق لوکس و زیبا چه مشخصاتی دارد که تا این اندازه تعجب گردشگران را برانگیخته است؟ برای آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد هتل رزمونت دبی در ادامه ما را همراهی نمایید.

ساخت یک هتل شگفت انگیز در بهترین منطقه دبی

The Rosemont Hotel and Residences نام کامل نخستین هتل جنگلی دبی می باشد که تحت نظر هتل هیلتون جهانی فعالیت دارد. این هتل بر اساس طرحی که شرکت معماری و طراحی داخلی "zas" ارائه داده با همکاری برند معروف Curio و با هزینه 550 میلیون دلاری در منطقه البرشاء و در خیابان شیخ زاید بنا گشته است. هتل روزمونت دبی به شکل برجی دوقلو می باشد که 53 طبقه دارند و یکی از آن ها هتل و دیگری ساختمانی مسکونی می باشد؛ هتل 280 واحد مسکونی را در خود جای داده است.

این هتل پنج 5 ستاره دبی در زمینی به مساحت حدود 190 هزار مترمربع واقع شده و دارای بخش های مهیجی همچون ساحل مصنوعی، لابی مجلل، استخر شیشه ای و فضای باز خوش منظر می باشد. در این هتل که از بهترین هتل های دبی به شمار می رود، تلفیقی از تکنولوژی و طبیعت را در کنار یکدیگر مشاهده می کنیم. طراحی بیرونی این هتل تا حدودی به صدف و مروارید شباهت دارد که در آن حلقه های دایره ای شکل دیده می شوند.

  امکانات عجیب و غریب بهترین هتل دبی

یکی از جذاب ترین بخش های این هتل ورودی (لابی) آن است که با جلوه های ویژه بصری هر مسافری را محو تماشا می کند. در لابی مجلل هتل روزمونت دبی از تصویرسازی های سه بعدی متحرک که به شکل جنگل های بارانی و آکواریومی دل انگیز نمایش داده می شوند استفاده شده است. بعد از این که میهمانان از فضای چشم نواز لابی دیدن کردند، به قسمتی هدایت می شوند که ربات هایی برای حمل بارها تعبیه شده و در این مدت زمان آن ها می توانند به سرگرمی هایی همچون پارک ترامپولین، بولینگ و لیزر تگ بپردازند.

از دیگر امکاناتی که در این هتل برای رفاه حال گردشگران تور دبی در نظر گرفته شده می توان به باشگاه بدنسازی، سالن کنفرانس، 3 رستوران، سالن بولینگ، مکان بازی کودکان، فروشگاه، فضای باز، استخری خاص و کافی شاپ اشاره کرد.

 

جنگل استوایی و استخر در بهترین هتل 5 ستاره دبی

جنگل بارانی هتل رزمونت دبی را می توان مهم ترین قسمت هتل به حساب آورد به گونه ای که در قسمت بالکن آن و در میان دو برج قرار دارد که در میان تمامی توریست های تور دبی لحظه آخر از محبوبیت خاصی برخوردار است. وجود چندین آبشار، درختان سر به فلک کشیده، سیستم های باران زا، فضای ژوراسیک، ساحلی بدون شن، گل های رنگارنگ و برکه آب زیبا، تنها بخش هایی از جذابیت های این جنگل هستند. اگرچه سیستم های باران زا بارانی مصنوعی ایجاد می کنند ولی این شرایط کاملا واقعی به نظر می آید و فضایی دلپذیر را برای تمامی مسافران تور دبی ایجاد می کند که قدم زدن در آن برای هر کسی لذتبخش است. همچنین در دل این درختان سرسبز، یک کافی شاپ وجود دارد که در آن انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه تنقلات و کیک های خوشمزه سرو می گردد. خوب است بدانید که مساحت این بخش از هتل در حدود 700 مترمربع می باشد. اگر می خواهید به هنگام روز در سایه سار این باغ دل انگیز قرار بگیرید، به فضایی که توسط درختان ایجاد شده و برکه از آن عبور کرده بروید و از منظره زیبای اطراف لذت ببرید.

بعد از گشت و گذار در طبقات پایین هتل روزمونت دبی Rosemont Hotel حالا وقت آن است که به طبقه 25 بروید تا محبوب ترین قسمت هتل را که استخری با کف شیشه ای می باشد را ببینید و تجربه ای تکرارنشدنی را در آسمان دبی داشته باشید. استخر هتل روزمونت دبی آسمانی مجهز به تجهیزاتی همچون آبگرم لوکس و سالن بدنسازی پیشرفته می باشد که میهمانان می توانند مورد استفاده قرار دهند.

اقامتی رویایی در بهترین هتل 5 ستاره دبی

همان گونه که در بالا اشاره کردیم تعداد 280 سوئیت در هتل جنگلی روزمونت دبی وجود دارد که نمای بسیار زیبایی از شهر دبی را به نمایش گذاشته اند. یکی از دلایلی که این هتل 5 ستاره در دبی توجه ها را به خود جلب کرده است، این است که هرچه به طبقات بالایی هتل نزدیک می شویم، چشم اندازی خیره کننده از شهر را می توانیم به تماشا بنشینیم که سازه های بسیار بلند، خلیج فارس و خیابان های پیچ در پیچ جزئی از آن ها هستند. واحدهای اقامتی هتل در انواع مختلف و در متراژهای گوناگون هستند که مسافران با توجه به شرایط خود هر یک را رزرو می کنند. هرچه واحد انتخابیِ شما لوکس تر بهتر باشد، طبیعتا امکانات و خدمات بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد. اما ترفندی برای کاهش هزینه رزرو هتل در دبی وجود دارد و شما می توانید با خرید تور نوروز 99 دبی lahzeakhar با قیمت ارزان تور دبی که توسط بهترین و معتبرترین آژانس های مسافرتی ارائه می گردند، در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت اتاق های این هتل لوکس دبی

به طور کلی قیمت هتل در دبی گران می باشد ولی قیمت هتل های 5 ستاره دبی بیش از سایر شهرهای توریستی خاورمیانه بوده به همین دلیل تنها گردشگرانی که وسع مالی بالایی دارند توانایی اسکان در هتل های پنج ستاره دبی را دارند. البته لازم به ذکر است که بگوییم قیمت هتل های دبی، تا حد زیادی به تعداد ستاره ها و امکانات آن ها بستگی دارد. از آن جایی که این هتل درکنار باقی هتل های دبی نه تنها محبوب و پرطرفدار است بلکه، اقامتگاهی فوق لوکس و بی همتا می باشد، بنابراین انتظار می رود که هزینه اقامت در هتل روزونت دبی بسیار بالا باشد و رقمی که برای اقامت یک شب برای این هتل در نظر می گیرند از حدود 70 دلار شروع می شود و هرچه خدمات بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هتل جنگل بارانی هتل 5 ستاره دبی هتل های دبی بهترین هتل هتل جنگلی قیمت هتل تور دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز

شهر جدید سهند در شهرستان اسکو استان آذربایجان شرقی واقع شده است. هدف از احداث این شهر، اسکان دادن سرریز جمعیت تبریز بوده که با استقبال گستردهٔ مردم این کلان‌شهر رو به رو شد و به همین جهت هفتمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

به گفته شهروند خبرنگار ما این شهر فقط یک درمانگاه در فاز یک دارد و با توجه به جمعیت بالای آن نیازمند احداث بیمارستانی مجهز است. ۵ سال گذشته تصمیماتی جهت احداث بیمارستان گرفته شد، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب، مردم شهر جدید سهند در انتظار احداث بیمارستان هستند. این شهر بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد حدود ۵ سال گذشته تمام زمینه‌ها برای احداث بیمارستانی بزرگ و مجهز توسط خیرین انجام شد و مقرر شد دولت زمینی را با برآورد هزینه روز به خیرین بیمارستان ساز به فروش برساند تا بتوانند اقدامات عمرانی را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای احداث این بیمارستان پیش ببرند.
اما تغییراتی که در بدنه دانشگاه علوم پزشکی به وقوع پیوست علی رغم صدور موافقت‌های اولیه توسط وزارتخانه، عملیات احداث بیمارستان به دلیل عدم هماهنگی صدور مجوز‌های بعدی متوقف شد. مرد سهند از استاندار درخواست رسیدگی مجدد به این موضوع را دارند.
مردم سهند که به کمترین امکانات زندگی راضی هستند، بیش از دو دهه است که برای دریافت کوچک‌ترین خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ کیلومتر مسیر طی می‌کنند تا به تبریز برسند و چه بسا انسان‌هایی که به خاطر همین نبود بیمارستان، راهی مقصد آخرت شده‌اند. شهر سهند فقط یک درمانگاه عمومی دارد که برای بیماران سرپایی قابل استفاده است که در فاز یک این شهر واقع شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قلم آیپد به قابلیت‌های سرفیس مجهز شد!
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی