Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) خبر داد که جنبش حماس توانسته با نفوذ به تلفن همراه صدها مأمور صهیونیستی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات موبایل آن‌ها کند.

به نوشته خبرگزاری معا، ارتش صهیونیستی در ادامه مدعی شد که این حملات خسارات امنیتی بالایی نداشته‌اند اما به صدها سربازی که تلفن همراه آن‌ها هک شده فراخوان داده تا روند پاکسازی بر روی موبایل آن‌ها انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعیه ارتش اسرائیل، حماس برای نفوذ به تلفن همراه سربازان این رژیم از کاربران غیرواقعی دختر در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام، واتس آپ، فیس بوک و اینستاگرام استفاده می‌کرد؛ به‌گونه‌ای که سرباز صهیونیستی فریب خورده هیچ‌گونه تردیدی در ماهیت فردی که با او چت می‌کند، نمی‌کرد.

روند هک کردن موبایل نیز از طریق ارسال تصاویر به خصوص از طریق «اسنپ چت» صورت می‌گرفت و هک کنندگان نیز برای این منظور نرم‌افزارهای لازم را از قبل آماده کرده بودند.

یک مسئول امنیتی اسرائیل در این باره گفت که هک کنندگان خود را یک دختر مهاجر که به تازگی به سرزمین اشغالی آمده معرفی می‌کردند تا اینگونه برخی اشتباهات در نوشتار عبری خود را توجیه کنند.

ارتش صهیونیستی همچنین اعلام کرد که این برای بار سوم است که جنبش حماس دست به هک موبایل سربازان صهیونیستی می‌زند.

انتهای پیام/

104 / 361 ارتش اسراییل صهیونیست ها هک موبایل جنگ سایبری حماس فلسطین غزه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ارتش اسراییل صهیونیست ها هک موبایل جنگ سایبری حماس فلسطین غزه ارتش صهیونیستی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود

معاون دبیرکل سازمان ملل درباره هرگونه حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صدها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گورهای دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

کد خبر 749575

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صدها هزار نفر می‌شود
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد