Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ تهران از روند پروژه های مناسب سازی این منطقه و حضور نمایندگان انجمن نابینایان برای سنجش استاندارد های این پروژه ها در محلات مرکزی پایتخت خبر داد.

امتداد :معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ تهران از روند پروژه های مناسب سازی این منطقه و حضور نمایندگان انجمن نابینایان برای سنجش استاندارد های این پروژه ها در محلات مرکزی پایتخت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، محمد علی شاه حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ از اتمام بیش از ۳۰ طرح مناسب سازی در محلات مرکزی پایتخت و دعوت از نمایندگان انجمن های معلولین به خصوص نابینایان برای سنجش استاندارد های این پروژه ها در محله های مرکزی پایتخت خبر داد.

شاه حسینی با بیان این که تهران شهری برای همه است؛ عنوان داشت: معلولین و افراد کم توان نیز به مثابه سایر شهروندان از حقوق شهروندی برخوردار هستند و باید شرایط رفاه و حضورشان در جامعه را مهیا کرد.

وی افزود: با توجه به این نکات، اجرای طرح های مناسب سازی با در نظر گرفتن وضعیت معلولین شامل نابینایان و افراد کم توان که با ویلچر در سطح شهر تردد دارند؛ اجرا شد و ۲ پروژه مناسب سازی سرای محله سلامت و بوستان مهر درحال تکمیل است که پیشرفت ۸۰درصدی داشته و تا پایان سال جاری به پایان می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ در ادامه با اشاره به اهمیت مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس BRT در سطح شهر گفت: ۲۶ ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه مناسب سازی شده است که از این تعداد، ۱۸ ایستگاه در خط ۷ شامل ایستگاه های انقلاب اسلامی، مختاری، جمهوری اسلامی،جامی و … و ۷ایستگاه در خط ۲ شامل ایستگاه های وحدت اسلامی در خطوط رفت و برگشت، تقاطع ولی عصر(عج) و مولوی در مسیر رفت و برگشت، هلال احمر و عباسی در مسیر رفت و برگشت و… و یک ایستگاه در خط۴ در مسیر رباط کریم است.

او در تشریح اقدامات انجام شده توسط در زمینه مناسب سازی پروژه های پایلوت ویژه معلولین و افراد کم توان در محله های مرکزی پایتخت خاطر نشان کرد: در طرح مناسب سازی می توان به مناسب سازی کلید راهنمای آسانسور ساختمان های اداری منطقه و برخی سراهای محلات۱۷گانه به صورت نوشته های بریل، نصب بالابر، نصب رمپ معلولین، مناسب سازی سرویس های بهداشتی، نصب میله های دستگرد و تایل های سکه ای در ایستگاه های اتوبوس اشاره کرد.

شاه حسینی گفت: در حال حاضر طرح مناسب سازی بوستان مهر به نشانی خیابان ژیان پناه نبش کوچه فرتاش در حال اجرا است که پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است و در پروژه پایلوت مناسب سازی سرای محله نیز پیشرفت ۲۰درصدی داشته ایم که این دو طرح نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و شهروندان کم توان و معلول می توانند به راحتی از این خدمات بهره مند شوند.

او با اشاره به اهمیت و هدف طرح مناسب سازی در منطقه۱۱ گفت: هدف اصلی ما در اجرای این طرح بهره مندی شهروندان معلول و کم توان از حقوق شهروندی بوده است که برای سنجش استاندارد طرح و بهره برداری معلولین از برخی انجمن ها و افراد معلول و کم توان دعوت به عمل آمد تا با حضور در محل های مناسب سازی شده، استاندارد پروژه ها را مورد سنجش قرار دهند و برای رفع نواقص احتمالی، یاری رسان منطقه باشند.

وی افزود: بر همین اساس در هفته گذشته از انجمن نابینایان دعوت به عمل آمد تا در هشتمین نشست تخصصی کمیته مناسب سازی منطقه۱۱ که با حضور مدیران و متخصصین معاونت فنی و عمرانی منطقه۱۱ برگزار شد، حضور به عمل آورند .

معاون شهردار منطقه۱۱ درانتها خاطر نشان کرد: در این نشست نماینده انجمن نابینایان حاضر شد و پس از بررسی نکات، ارایه پیشنهادات و کسب نکته نظرات نماینده انجمن برای اصلاح و یا ادامه روند مناسب سازی به بازدید از پروژه های پایلوت مناسب سازی منطقه۱۱ پرداخته شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: محلات مرکزی پایتخت پروژه های مناسب سازی مرکزی پایتخت خبر نمایندگان انجمن انجمن نابینایان افراد کم توان طرح مناسب سازی رفت و برگشت شاه حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟