Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:33:24 GMT

راه‌اندازی پایگاه‌های کشتی ساحلی برای کارگران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۴۸۶

راه‌اندازی پایگاه‌های کشتی ساحلی برای کارگران

ایسنا/بوشهر نایب رئیس انجمن کشتی کارگران کشور از راه‌اندازی پایگاه‌های کشتی ساحلی برای کارگران کشور خبر داد.

همایون معصومی در نشست با مسئولان ورزش استان بوشهر یکی از مهم‌ترین ظرفیت های این استان را سواحل آن دانست و اظهار کرد: همجواری استان بوشهر با خلیج فارس ظرفیت‌های مهمی برای ورزش‌های ساحلی و دریایی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به قابلیت خوب استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به زیرساخت مناسب این استان در رشته‌های  ساحلی فضا برای گسترش این رشته فراهم شده است.

نائب رئیس انجمن کشتی کارگران کشور با اشاره به حضور مقتدر کشتی گیران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور انتخابی مسابقات جهانی صربستان با حضور 24 کشتی گیر و برترین‌ها و ملی پوشان کشتی کارگری کشور در قالب 7 تیم از 6 استان در بوشهر برگزار شد.

معصومی افزود: پس از برگزاری یک دوره دیگر از رقابت‌های قهرمانی کشتی ساحلی کارگران کشور در سال آینده برترین‌ها این مسابقات عازم مسابقات جهانی کارگران می‌شوند.

وی به قابلیت خوب کشتی گیران کشورمان در مسابقات جهانی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته تیم ملی کشتی ساحلی کارگران ایران با اقتدار در مسابقات جهانی اسپانیا به مقام قهرمانی رسید.

نائب رئیس انجمن کشتی کارگران کشور از راه‌اندازی پایگاه‌های کشتی ساحلی برای کارگران کشور خبر داد و یادآور شد: با توجه به استقبال استان‌های کشور از این رشته در شمال و جنوب کشور پایگاه‌های کشتی ساحلی برای کارگران کشور راه اندازی شده است و امیدواریم که استعدادهای خوب استان‌های کشور به تیم ملی کشورمان اضافه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خلیج فارس استان بوشهر کشتی ساحلی کارگران استانی ورزشی مسابقات جهانی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند