Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:22:24 GMT

کشت و صنعت کارون واحد صنعتی سبز کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۳۸۴۵

کشت و صنعت کارون واحد صنعتی سبز کشور شد

به‌گزارش ایرنا از روابط عمومی و ارتباطات شرکت کشت وصنعت نیشکر کارون، مدیرعامل این شرکت گفت:  امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه این شرکت برای دومین سال متوالی در همایش صنعت سبز به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب شد.
عبدالمجید میرزاپور افزود: این واحد صنعتی با اقدامات مناسب زیست محیطی با هماهنگی و تعامل اداره H.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

S.E.E این شرکت و اداره محیط زیست شهرستان شوشتر در این سالها، گام به گام از فهرست شرکت‌های آلاینده محیط زیست خارج و در دومین سال متوالی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور حائز دریافت لوح تقدیر و تندیس برتر واحد سبز نمونه شد.

وی اظهارداشت: علاوه بر اقدامات محیط زیستی که شامل برداشت بیش از ۴۰ درصد محصول به صورت سبز درو، ممانعت از رها کردن باگاس در محیط زیست و استفاده از این فرآورده جهت کود کمپوست و مصرف سوخت کوره‌های بخار می‌شود، با پیشنهاد مدیریت شرکت، سایت نگهداری، پرورش و تکثیر حیوانات در حال انقراض منطقه شامل گوزن، آهو، بزکوهی و خرگوش نیز ایجاد و بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون افزود: در آینده شاهد گسترش این سایت خواهیم بود و تلاش می‌کنیم ظرفیت بالقوه گردشگری منطقه جغرافیایی این مجتمع عظیم صنعتی بالفعل شود.

وی گفت: لازم است از همکاری و تلاش اداره محیط زیست شوشتر و استان خوزستان و رییس اداره HSEE و همکاران او در کسب این رتبه تشکر و قدردانی کرد.
شرکت کشت وصنعت کارون بعنوان بزرگترین مجتمع تولید شکر کشور و خاورمیانه در شمال استان خوزستان و در مجاورت شهرستان‌های شوشتر، گتوند و دزفول قرار دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خاورمیانه روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست صنعت کود انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت کشت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت از دریافت گزارش‌هایی مبنی برمشاهده دو قلاده گربه جنگلی توسط یکی از دوست‌داران محیط زیست در بخش درودزن این شهرستان و زنده‌گیری آنان خبر داد.

یوسف حسنی امروز، ۵ اردیبهشت با بیان اینکه نیروهای یگان این اداره ضمن حضور به موقع با همکاری طبیعت دوستان این دو قلاده گربه را به دام انداختند، افزود: به نظر می‌رسد که دو قلاده گربه جنگلی حین عبور از جاده به دلیل نبود مسیر عبور و بلند بودن حفاظ بتونی جاده مرودشت درودزن نتوانسته‌اند با مادر خود از جاده عبور کنند و از مادر جدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: لازم است در جاده‌های احداثی راهداری علاوه برنصب تابلو عبور حیات وحش، جهت عبور آن‌ها مسیرهایی ایجاد شود تا ضمن کاهش تلفات حیات وحش آن‌ها به راحتی بتوانند از جاده عبور کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در پایان گفت: گربه‌های جنگلی مکشوفه جهت تیمار و نگه‌داری به پارک ملی بمو تحویل داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان