Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیاییان مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آخربن وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب با ورود سامانه جدید بارشی از سمت شمال غرب در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان، مرکزی و همدان بارش باران داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابر نقشه های هواشناسی روز دوشنبه سامانه بارشی استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل ، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و خراسان شمالی را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گفته ضیاییان، طی امشب و فردا استان های آذربایجان غربی، کردستان، بخش هایی از سمنان، آذربایجان شرقی بارش سنگین برف را خواهند داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی دیگر به کشور خبر داد و گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر از شمال‌غرب شاهد بارش طی روز پنج شنبه در این مناطق خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب در استان های واقع در نوار غربی بارش آغاز و در بعدازظهر و اوایل شب دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران را فرا خواهد گرفت و فعالیت این سامانه طی روزهای پنج شنبه و جمعه در نیمه غربی و شمال شرق پیش بینی می شود.

آسمان پایتخت کمی ابری است

ضیاییان در پایان آسمان امشب پایتخت را کمی ابری همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: طی ۲ تا ۳ روز آینده روند افزایش دما را در تهران خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارش باران استان های آذربایجان غربی ورود سامانه بارشی ورود سامانه بارشی دیگر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: این سامانه بارشی که از ۲ روز قبل وارد منطقه شده بود، تقویت شده و با خود افزایش ابر، رگبار باران بهار و رعد و برق را به همراه دارد و فعالیت آن تا روز شنبه هفته آینده تداوم دارد.

محمدپور گفت: با توجه رگباری بودن بارش‌ها در برخی مناطق احتمال سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد با فعالیت این سامانه بارشی در منطقه دمای هوای چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرده و در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

وی با اشاره بارش باران در برخی مناطق استان در شبانه روز گذشته نیز گفت: طی این مدت بیشترین بارش استان در خوی ۱۶.۶ میلی‌متر، چایپاره ۸.۳ میلی‌متر، تکاب پنج میلی‌متر، اشنویه ۴.۳ میلی‌متر، پیرانشهر ۳.۴ میلی‌متر، چالدران سه میلی‌متر، مهاباد ۱.۳ میلی‌متر، نقده، تکاب و سردشت نیز کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و چالدران با حداقل دمای هشت درجه سانتی گراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۱۳ و ۲۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • پیش بینی هواشناسی: تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • تداوم بارش‌ها در ۱۷ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد