Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:30:58 GMT

نتانیاهو: اقدام نظامی در غزه آخرین گزینه است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۴۳۶۸

نتانیاهو: اقدام نظامی در غزه آخرین گزینه است

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی با مقام‌های مناطق نزدیک به غزه گفت که تا پیش از انتخابات در فلسطین اشغالی در ماه آینده این رژیم هیچ اقدام نظامی در غزه انجام نخواهد داد.

نتانیاهو مدعی شد که رژیم صهیونیستی آماده همه سناریوها از جمله عملیات نظامی گسترده در غزه بوده اما چنین اقدام آخرین گزینه برای این رژیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه یکی از مواضع متعلق به نیروهای مقاومت فلسطین واقع در غرب دیر البلح در مرکز غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های این رژیم همچنین منطقه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

پیشتر نیز دو راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شد که بر اساس گزارش رسانه‌های این رژیم،  این دو راکت به منطقه‌ای خالی از سکنه در شهرک صهیونیستی اشکلون اصابت کرده بود.

نوار غزه از سه‌شنبه (۸ بهمن) در پی رونمایی از طرح موسوم به معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا، شاهد اعتراض‌های گسترده بوده است.

ترامپ هشتم بهمن برای نخستین بار از طرح سازش خود موسوم به  «معامله قرن» در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نتانیاهو در کاخ سفید پرده برداشت.

برچسب‌ها نوار غزه رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فلسطین پروندهٔ خبری داستان معامله قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فلسطین دونالد ترامپ نوار غزه رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو فلسطین رژیم صهیونیستی معامله قرن نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس پارلمان ونزوئلا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل نسل‌کشی مردم فلسطین در نوار غزه، یکی از بدترین قاتلان تاریخ توصیف کرد.

خورخه رودریگز طی اظهاراتی در نشست عادی مجلس ملی ونزوئلا همچنین تجمع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های این کشور را در همبستگی با فلسطین تبریک گفت.

رئیس پارلمان ونزوئلا تاکید کرد که نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ بشریت است و رژیم صهیونیستی حاکم بر اسرائیل رژیمی قاتل است که «مجرمان و بیماران اجتماعی» زمامدار آن هستند.

رودریگز از ریاکاری دولت‌های غربی که سلاح تهیه می کنند و ارتش اسرائیل را برای ارتکاب قتل‌عام در فلسطین آموزش می دهند، علی رغم درخواست های مداوم برای پایان دادن به خشونت، انتقاد کرد.

وی موضع اتخاذ شده از سوی رسانه‌های غربی را «ریاکارانه» توصیف کرد و متولیان این رسانه ها را متهم کرد که در کشتار هر کودک، زن باردار و روزنامه نگار در غزه شریک هستند.

کد خبر 6093868

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • الاخبار فاش کرد؛ جزئیات پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی به حماس
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • الاخبار متن پیشنهاد رژیم صهیونیستی به جنبش حماس را منتشر کرد
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند