Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران گفت: تا این لحظه چه از طرف نامزدهای مجلس شورای اسلامی و چه از طرف نامزدهای مجلس خبرگان هیچ گزارشی مبنی بر تخلف، نداشتیم.

«عیسی فرهادی»، فرماندار تهران، در ارزیابی خود از میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ملت ما در همه 37 انتخاباتی که تاکنون برگزار شده است، مشارکت بسیار خوبی داشتند و میانگین مشارکت نسبت به بسیاری از کشورهایی که ادعای دموکراسی می‌کنند، به مراتب بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تهران با بیان اینکه «در برخی کشورها شرکت در انتخابات اجباری است» تصریح کرد: با مواردی نظیر حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی، در نمازجمعه‌ای که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد و شرکت کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن، به نظر می‌رسد مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم بالا خواهد بود.

فرهادی با تاکید بر اینکه شاهد مشارکت بسیار خوبی در انتخابات خواهیم بود، اظهار کرد: مردم ایران خلاف آن چیزی که دشمن و رسانه‌های بیگانه می‌خواهند، عمل می‌کنند. بیگانگان همیشه اتفاقاتی از قبیل عدم حضور مردم در انتخابات را می‌خواهند، که مردم همیشه عکس این را عمل کردند.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه «حتما در تهران مشاکت بالا خواهد بود» خاطرنشان کرد: مردم در این دوره هم با حضور در پای صندوق‌های رأی عکس خواسته رسانه‌های بیگانه عمل می‌کنند، لذا مشارکت بسیار بالایی، در پیش روی خواهیم داشت.

فرماندار تهران در پاسخ به این پرسش که تا این لحظه نامزدها تخلف تبلیغاتی داشتند یا خیر، تبیین کرد: تا این لحظه چه از طرف نامزدهای مجلس شورای اسلامی و چه از طرف نامزدهای مجلس خبرگان، هیچ گزارشی مبنی بر تخلف نداشتیم. بنابراین تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر تخلف نامزدها نداشتیم.

گفتنی است؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفند برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشارکت مردمی فرماندار تهران مجلس شورای اسلامی فرماندار تهران بالا خواهد انتخابات مجلس مشارکت بسیار مجلس خبرگان تا این لحظه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است