Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: با توجه به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی در شرایط فعلی برای کشور، دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان برای تحقق این مهم موانع پیش روی را با تقویت زیرساخت ها مرتفع سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج حیدری » در جلسه کارگروه تسهیل و رفع تولید استان هرمزگان اظهار کرد: بانک ها روند تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ به واحد‌های تولیدی استان را سرعت عمل بخشند تا زمینه رونق این واحد ها بیش از پیش مهیا گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برای مهیا شدن شرایط مناسب تولید تمام ظرفیت ها جهت رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی بکار رفته شده است که با دستاوردهای خوبی برای استان  در این زمینه همراه بوده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: امر تولید و اشتغال برای استان از اهمیت بسزایی برخوردار است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

 

حیدری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی با توجه به اختیارات و جایگاه قانونی که برخوردار هستند در امر رونق نقش بسزایی دارند و ضروری است با برنامه ریزی مناسب در جهت رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی و فراهم نمودن شرایط مناسب تولید گام بردارند.

 

وی افزود: توسعه صادرات غیرنفتی در شرایط فعلی برای کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است و ضروری است دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان برای تحقق این مهم موانع پیش روی را با تقویت زیرساخت ها مرتفع سازد.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگروه تسهیل و رفع تولید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان دستگاه های اجرایی برای تحقق این مهم واحد های تولیدی اداره کل بنادر موانع پیش روی توسعه صادرات زیرساخت ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دولت سیزدهم در استان هرمزگان با هدف تمرکز زدایی از بنادر مرکزی استان، توسعه بنادر و اسکله‌های سایر نقاط استان را در دستورکار قرار داد از این رو بندر گوگسر در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان از توابع بخش لیردف شهرستان جاسک که به گواه بومیان در روزگاری نه چندان دور مرکزی تجاری بین ایران و کشورهای همسایه بوده است توسعه و به بهره‌برداری رسید.

یکی از موضوعات مطروحه در رابطه با این بندر به رسمیت شناخته‌شدن به عنوان مرز رسمی و گمرک است که در حال دنبال شدن است.

کد خبر 6097157

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • ترکیه همه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • بلومبرگ: ترکیه روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • ترکیه تمام روابط تجاری با تل‌آویو را تعلیق کرد