Web Analytics Made Easy - Statcounter

احزاب و نامزدهای ائتلاف "برای ایران" متشکل از هشت حزب اصلاح طلبی که برای مجلس یازدهم در تهران لیست انتخاباتی ارایه کرده‌اند طی بیانیه‌ای از مردم جهت مشارکت در انتخابات دوم اسفند ماه دعوت کردند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه این  احزاب اصلاح طلب آمده است:


مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

 همانگونه که مستحضرید سرانجام پس از فراز و فرودهای بسیاری که در فرآیند بررسی صلاحیت ها صورت گرفت، با رد صلاحیت گسترده بسیاری از نامزدهای انتخاباتی شرایطی فراهم آمد که جمعی از احزاب به دلیل عدم امکان معرفی کاندیدا برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام نمودند که امکان معرفی نامزد منتخب برای آنها وجود ندارد اما در راستای انجام رسالت سیاسی خویش در انتخابات شرکت کرده و آحاد جامعه را نیز به حضور و مشارکت در این دوره از انتخابات دعوت خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی احزاب اصلاح طلب با توجه به وجود تعداد اندکی از کاندیداهای باقی مانده و حزبی خود، طی فراخوانی از عموم نامزدهای مدافع و معتقد به تفکر اصلاح طلبی دعوت کردند تا ضمن ارائه رزومه در فرآیند انتخاب نامزدهای معتقد به اندیشه اصلاح طلبی مشارکت نمایند. متعاقب آن کارگروهی از دبیران کل احزاب عضو ائتلاف تعیین و آنان با مصاحبه و گفتگوی حضوری با اندک کاندیداهای باقیمانده برای اصلاح طلبان اقدام به تکمیل لیست 30 نفره نمودند. در همین فرآیند و نیز با توجه به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری نام ائتلاف "برای ایران" برای لیست 30 نفره نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس انتخاب شد.  آنچه بعنوان هدف در این ائتلاف مورد توجه خاص قرار گرفته است: تلاش برای رفع فاصله طبقاتی، اصلاح ساختار اقتصادی، تدوین قوانینی در زمینه رفع آسیب های اجتماعی، حل مشکلات ایران در عرصه بین المللی، تلطیف قلوب و ایحاد اراده ملی به منظور رفع کدورت ها و نیز ایجاد فضای گفتگوی ملی و همچنین بهبود موقعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی ایران می باشد. این مهم بر اساس برنامه های مدونی هدفگذاری شده است که طی روزهای آینده به استحضار مردم شریف ایران خواهد رسید.
در این میان باید خاطر نشان شد که حمایت ها در لیست ائتلاف "برای ایران" از بخشی از نمایندگان فعلی تهران در مجلس دهم که در عرصه انتخابات باقی مانده اند به این دلیل است که آنان نیز مانند سایر اصلاح طلبان به ناحق مسئول نابسامانی ها و کاستی ها معرفی شده اند که البته در این میان از سهم فراوان رسانه ملی در تخریب چهره اصلاح طلبان مجلس دهم نباید چشم پوشید. سوال اینجاست که چرا دو سوم نمایندگان کنونی مجلس که متعلق به جناح اصولگرا هستند و تاثیر و سهم اصلی در نظارت و تصویب قوانین کشور را دارند پاسخگوی عملکرد چهار ساله خود در بهارستان نیستند اما یک سوم نمایندگان که گرایش اصلاح طلبی داشته و بعنوان اقلیت مجلس شناخته می شوند باید پاسخگوی ناکارآمدی های موجود در دوره چهار ساله مجلس دهم باشند؟
در خصوص حمایت فراکسیون امید از دولت منتخب دوازدهم نیز باید تاکید کرد که آیا گزینه بهتری در مقابل مردم و اصلاح طلبان وجود داشت که انتخاب کنند؟ اصلاح طلبان کشور علیرغم آنکه طی مدت فعالیت دولت دوازدهم نسبت به برخی از عملکردهای دولت مذکور انتقاداتی داشتند اما همه کاستی ها و مشکلات را متوجه دولت نمی دانند؛ بلکه معتقدند تصمیمات و رفتار قدرت های پنهان و دخالت  آنان در فضای اجرایی کشور عامل بسیاری از کاستی ها و نابسامانی ها در عرصه اجرایی است. لذا با این تحلیل و باور در شرایط فعلی، قهر با صندوق انتخابات را  راهکار مناسب برای برون رفت از شرایط کنونی و حل و فصل مشکلات کشور ندانسته، چه بسا در صورت عدم حضور اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی و یکدست و یکصدا شدن آن شاهد وقایعی از نوع آنچه در مجلس هفتم و پس از آن بوقوع پیوست و هزینه های گزافی را بر منافع ملی تحمیل نمود، باشیم. احزاب و نامزدهای ائتلاف "برای ایران" از همه شما شهروندان حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس درخواست دارند تا با حضور فعال و مشارکت جویانه خود در روز دوم اسفند 98 حماسه انتخابات 94 را مجددا بازآفرینی نمایید.
به امید فردایی بهتر و زندگی در فضایی مملو از امید و تلاش و صلح و سازندگی و عزتمندی ملت ایران

"روابط عمومی جبهه ائتلاف برای ایران"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم مشاركت حداكثري حوزه انتخابیه تهران مجلس شورای اسلامی اصلاح طلبان اصلاح طلبی برای ایران کاستی ها مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند