Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام در راستای حمایت از رونق تولید با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی در ارتباط با طرح های تولیدی که تورم بر آنها تاثیر گذاشته است، اظهار داشت: می‌توان از طریق تسهیلات به این طرح‌ها کمک کرد، البته باید توجه داشت قبل از بهره برداری از طرح‌های تولیدی هرگونه تسهیلات اعطایی به عنوان سرمایه ثابت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه قانون، طرح‌های تولیدی را به عنوان تضمین تسهیلات قبول کرده است، افزود: باید متناسب با تسهیلات، وثائق هم تعیین شود و در این رابطه می‌توانیم بر اساس دستور العمل های موجود اقدام کنیم.

استاندار ایلام بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی فعال استان تاکید کرد و یادآور شد: باید از کارآفرینان فعال و کننده کار که دارای اهلیت لازم هستند حمایت لازم صورت گیرد و در این راه همه‌ دستگاه‌های اجرایی مرتبط موظف به همکاری هستند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: طرحی که بطور متوسط طی یک سال اجرا می‌شود وقتی کارآفرین در مدت پنج ماه آن را به بهره برداری می‌رساند، او کننده کار است و باید از طرف دستگاه‌های اجرایی و بانکی مورد حمایت قرار گیرد.

وی بر اجرایی شدن مصوبات انجام شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز تاکید کرد و گفت: در آخرین دستورالعملی که در این زمینه ابلاغ شده است به صراحت اعلام شد مصوبات ستاد تسهیل استان‌ها لازم الاجرا هستند.

استاندار ایلام همچنین بر وحدت رویه بانک‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی یک قانون و دستورالعمل در بانک‌ها اجرا می‌شود دیگر یک بانک نمی‌تواند تافته جدا بافته شود و به شکل دیگری عمل کند، نمی‌شود یک بانک سیستم جداگانه برای خود تعریف کند مادامی که دستورالعمل‌ها یکی هستند و توسط بانک مرکزی ابلاغ می‌شوند.

سلیمانی دشتکی بر تعامل مردم با بانک‌ها تاکید کرد و افزود: از طرفی مردم هم می‌توانند با خوش حسابی به بانک‌ها همکاری کنند تا افراد بیشتری بتوانند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

در این نشست مسائل و مشکلات ۶ واحد تولیدی از جمله واحد پرورش شترمرغ، شرکت بهنام نوین غرب، شرکت طلائیران موتور پویا، شرکت تولیدی زاگرس سیمره، بهشت ریواس دره شهر و شرکت زاگرس فوم آبدانان در دستور کار قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع پیش روی این واحدها نیز اتخاذ شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بانک مرکزی تورم دستگاه های اجرایی سرمایه قانون انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استاندار ایلام طرح های تولیدی سلیمانی دشتکی ستاد تسهیل رفع موانع بانک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها؛ سیل و آبگرفتگی در راه است؟
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی