Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:25:28 GMT

شور انتخاباتی در شهرستان بویین زهرا ایجاد شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۱۹۵

شور انتخاباتی در شهرستان بویین زهرا ایجاد شده است

علی رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر همه امکانات و مقدمات برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم در شهرستان بویین زهرا فراهم شده و تا به امروز مشکل خاصی در فرایند برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تخلفات سنگین انتخاباتی در سطح شهرستان نداشته‌ایم،  اضافه کرد: تبلیغات زودهنگام یا دادن شام و نهار انتخاباتی از جمله این تخلفات خرد هستند که مدارک و مستندات آنها برای هرگونه تصمیم گیری و برخورد قانونی جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی ادامه داد: تا به امروز گروه‌ها و جناح‌های مختلف با آرایش‌های سیاسی در حال تبلیغات هستند و آرامش و شور انتخاباتی مطلوبی در بین هواداران و کاندیداهای شهرستان برقرار شده است.

فرماندار بویین زهرا با اشاره به حضور نامزدهای مختلف از طیف‌ها و جریان‌های سیاسی گوناگون، گفت: امیدواریم با حضور این سلایق و جریان‌ها شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم که مایه عزت و سربلندی بیشتر نظام و شکست و ذلت دشمنان مردم و انقلاب خواهد شد.

حوزه انتخابیه شهرستان بویین زهرا و آوج دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است که هم اکنون ۳۸ نفر برای رقابت در این زمینه تایید صلاحیت شده اند.

۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر در استان قزوین واجد شرایط رای دهی هستند که ۴۴ هزار و ۳۱۴ نفر آنان رای اولی محسوب می‌شوند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

شهرستان بویین زهرا با مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بویین زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بویین زهرا استان قزوین انتخابات مجلس شورای اسلامی بویین زهرا شهرستان بویین زهرا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد