Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ورزشهای ناشنوایان استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : رقابتهای شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوای کشور از امروز در تهران آغاز می شود که تیم گیلان نیز با چهار ورزشکار در این دوره از رقابتها حضور یافت.

کریم لیاقت جو افزود : بر این اساس آزاده کاووسی، گیتی نوروز پرشکوهی، طاهره جلوس و نغمه کساری اعضای تیم شطرنج بانوان گیلان را در رقابتهای قهرمانی ناشنوایان کشور تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین افسانه اصغرپور به عنوان مربی و سرپرست، تیم شطرنج بانوان ناشنوای گیلان در رقابتهای قهرمانی کشور را همراهی و هدایت می کند که امید است این تیم در جریان مسابقات با کسب مدال های رنگارنگ مقام شایسته ای نیز کسب کند.

وی بیان کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوایان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر و مقام شامخ زن، تا روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون در تهران ادامه می یابد.
 رئیس هیات ورزش های نانشوایان استان گیلان اضافه کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوای کشور در پنج دور و طبق قوانین فدراسیون جهانی شطرنج برگزار خواهد شد که در نهایت نفرات برتر این رقابتها مشخص می شوند.

لیاقت جو خاطرنشان کرد: هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان در ۱۲ رشته ورزشی و در هر دو بخش بانوان و مردان فعالیت دارند که همواره این ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف و در مسابقات کشوری مقام های شایسته ای را کسب می کنند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی ورزش ناشنوایان گیلان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی ورزش ناشنوایان گیلان شطرنج فدراسیون های ورزشی ورزش ناشنوایان گیلان شطرنج قهرمانی بانوان ناشنوای ناشنوایان کشور استان گیلان تیم شطرنج هیات ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد