Web Analytics Made Easy - Statcounter

صوت تلاوت آیاتی از سوره‌های «اسراء» و «ضحی» با صدای سید‌خلیل‌الله نجات حسینی، قاری حرم رضوی را در این بخش بشنوید.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سید‌خلیل‌الله نجات حسینی، قاری حرم مطهر رضوی در محفل قرآنی گرامیداشت سالگرد مرحوم استاد سید‌عبدالرضا معینی آیاتی از سوره «اسراء» و نیز سوره «ضحی» را تلاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوت این تلاوت در قسمت زیر قابل پخش است.

دانلود انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: تلاوت سوره اسرا سوره ضحی الله نجات حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شورا گفت: شورا‌ها جایگاه مهمی در دین و قانون اساسی دارد و کسانی که وارد شورا می‌شوند باید پایبند به قانون، پاکدست و توانمند باشند و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شورا‌ها با مسئولین هم افزا هستند افزود: شورا بخاطر امکانات و قدرتی که در اختیار دارد نباید محل سو استفاده برخی قرار گیرد و وجود افراد خوش سابقه و دلسوز برای مردم، ابزار موفقیت شوراهاست.

وی در ادامه به شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری معلمی بود که برای همه سطوح جامعه باید الگو باشد چرا که در علم و اخلاق در قله بود و نام گذاری روز شهادتش بعنوان روز معلم بسیار پرمعنی است و معلمان باید برای دانش آموزان و دانشگاهیان الگو باشند.

امام جمعه قم آموزش علم و یاد دادن تفکر عمیق برای جلوگیری از سطحی نگری و آموزش عملی اخلاق را سه رکن معلمی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه تحویل ایجاد شود باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش باید تامین باشد و معلمان با عشق و علاقه سرکلاس حاضر شوند و درگیر رتبه بندی و معیشت نباشند همچنین سند تحول باید مو به مو اجرا شود تا شاهد تحول در نظام آموزشی کشور برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی باشیم .

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه کارگران نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند، چرا که آنها سربازان جنگ اقتصادی هستند گفت: در دولت سیزدهم بسیاری از کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل دوباره به چرخه تولید بازگشتند و این کار باید استمرار داشته باشد و کارگران نقش عظیمی را ایفا می‌کنند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود عملیات وعده صادق را یکی از مصادیق بارز امید به آینده عنوان کرد و گفت: نیرو‌های مسلح دل مردم را شاد کردند و هیمنه رژیم صهیونسیتی را در هم شکستند.

وی افزود: اکثر دنیا اقدام ایران را موثر و اخلاقی معرفی کردند چرا که این عملیات بسیار دقیق و حساب شده بود و ثابت کرد ما مثل رژیم صهیونسیتی کودک کش نیستیم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونسیتی و آمریکا و غرب بداند همراهان منطقه‌ای صحنه را باختند و اعتبار نداشته خود را هم از دست دادند و رژیم غاصب از بین رفتنی است گفت: درست است غزه مظلوم است و بیش از سی و چهار هزار شهید داده و با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کند، اما امروز احساس می‌کند یک هم پیمان قوی مثل ایران در کنارش ایستاده است.

خطیب جمعه قم در بخش دیگری از نماز جمعه قم از سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا و سیاست سازنده جمهوری اسلامی در ارتباط گیری با همسایگان تشکر کرد و افزود: افتتاح دو سد در کشور سریلانکا به دست مهندسان ایرانی قدرت ایران را از نظر فنی به دنیا نشان داد.

وی در ادامه از فرماندهی انتظامی برای اجرای طرح نور عفاف و حجاب قدردانی کرد و افزود: حجاب یک واجب شرعی و قانونی است و دشمن می‌خواد با ایجاد چالش، این ارزش را کم رنگ کند، ما از همه‌ی کسانی که برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و زخم زبان‌ها را به جان خریدند حمایت می‌کنیم و از همه دستگاه‌ها انتظار داریم این کار استمرار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد