Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه به خبرنگار ایرنا گفت: ایستگاه کیان شهر در خط ۶ مترو تهران از صبح امروز دوشنبه به صورت غیر رسمی به بهره برداری رسید.

علی امام افزود: این ایستگاه در منطقه ۱۵ شهرداری تهران در محله کیانشهر، نبش خیابان های صالحی و عزیزخانی و ایستگاه میانی دو ایستگاه دولت آباد و بعثت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایستگاه مترو کیان شهر که پنجمین ایستگاه از خط ۶ مترو است با رعایت تمام استانداردهای لازم در حوزه ساخت و تجهیزات همانند سیستم های تهویه تونلی و ایستگاهی ساخت داخل، شفت های میان تونلی، سیستم سیگنالینگ، سیستم اعلام و اطفای حریق، دو سیستم پایدارسازی برق ال پی اس (LPS) و نیز پست یکسوکننده برق قطارها آر آی سی (RIC) ساخته شده است.
به گفته امام؛ زیربنای این ایستگاه بیش از ۱۰ هزار مترمربع و طول سکوی آن ۱۴۰ متر مربع است و همچنین ۶ دستگاه پله برقی در آن نصب و راه اندازی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آسانسور های این ایستگاه در حال نصب است و  تا ۳ ماه دیگر به منظور تردد افراد کم توان راه اندازی می شود.

 مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به این که ایستگاه مترو کیان شهر با هزینه کرد یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است، تاکید کرد: شرکت مترو تهران در شرایط حال حاضر اقتصادی و نیز تحریم ها تمام تلاش خود را انجام می دهد تا ایستگاه های مترو با رعایت تمام استانداردهای لازم و نیز سهولت استفاده برای افراد کم توان به بهره برداری برسد.

به گفته وی؛   بر اساس وعده همیشگی به شهروندان تا ۳ ماه پس از افتتاح، آسانسورهای این ایستگاه نیز راه اندازی می شود.
 خط ۶ متروی تهران یک خط درون شهری به طول ۳۲ کیلومتر است که قرار است در نهایت با توسعه بخش جنوبی آن به ۳۸ کیلومتر گسترش یابد.
در حال حاضر ایستگاه های دولت آباد، بعثت، میدان شهدا و ایستگاه امام حسین (ع) در این خط فعال است و به شهروندان خدمات ارائه می دهد.

برچسب‌ها شهرداری تهران کیانشهر خط هفت مترو تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران کیانشهر خط هفت مترو تهران شهرداری تهران کیانشهر خط هفت مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان