Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:05:50 GMT

مشکلات فنی رمز پویا برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۹۶۱

مشکلات فنی رمز پویا برطرف می‌شود

خبرگزاری آریا - با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ١٠٠ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مرحله دوم اجرای طرح رمز پویا مبنی بر حذف رمز دوم ثابت، همزمان با اعمال معافیت برای تراکنش‌ها با مجموع مبالغ تا سقف یک میلیون ریال بصورت روزانه، از روز 8 تا 23 بهمن‌ماه بصورت تدریجی توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری، با نظارت و اهتمام بانک مرکزی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با الزامی‌شدن استفاده از رمز پویا برای تراکنش‌های بالای ١٠٠ هزار تومان، همزمان با اجرای طرح در بانک‌های کشور، افت ناچیزی در برخی تراکنش‌های اینترنتی دیده شد.
این بانک ضمن بررسی دقیق وضعیت شبکه پرداخت و بانکی کشور، طی هماهنگی با بانک‌ها، اقدامات اصلاحی را برای رفع کاستی‌های موجود در برخی بانک‌ها آغاز کرد. طی روزهای آتی نیز با پیگیری و توجه بیشتر مشتریان عزیز شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.
بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای شناسایی و رفع موانع اجرایی در برخی بانک‌ها به انجام خواهد رساند.
به گزارش فارس، ضمن تشکر از همراهی مشتریان در اجرای این طرح ملی، به آگاهی می‌رساند مرکز تماس رمز پویا(کاشف) با شماره 91009960 آماده دریافت انتقاد، شکایت یا پیشنهاد است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برای تراکنش ها اجرای طرح رمز پویا بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود