Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@18:16:55 GMT

تصفیه خانه فاضلاب آشخانه آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۱۳۸

تصفیه خانه فاضلاب آشخانه آماده بهره برداری است

خراسان شمالی-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه در ماه جاری خبر داد و گفت: پروژه تصفیه خانه شهر آشخانه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد در قالب پویش هر- هفته- الف- ب- ایران افتتاح و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مهندس غلامحسین ساقی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: این پروژه از محل اعتبارات سفرمقام معظم رهبری بوده ومنابع عمومی با ارزش ریالی تقریبی۷۱۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است که با اجرایی شدن این طرح ۲۷ هزار نفر جمعیت شهر آشخانه از خدمات جمع آوری فاضلاب بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه شهر آشخانه شامل تصفیه خانه، ایستگاه پمپاژ، خط انتقال و حدود ۵۰درصد از شبکه جمع آوری است افزود:از ۶۵  کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب آشخانه ۳۵ کیلومتر آن اجرایی شده که ظرفیت طرح تصفیه روزانه ۵۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز و در افق طرح ۸۳۰۰ متر مکعب در شبانه روز خواهد بود.

گفتنی است در هفته جاری شمعی معاون پیگیری های ویژه دفتر مقام معظم رهبری به همراه یزدان رضایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو با حضور در شهر آشخانه از قسمت های مختلف تصفیه خانه فاضلاب آشخانه، ایستگاه پمپاژ، خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر بازدید کردند.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تصفیه خانه فاضلاب آشخانه اعتبارات سفر رهبری تصفیه خانه فاضلاب جمع آوری فاضلاب فاضلاب آشخانه شبکه جمع آوری بهره برداری شهر آشخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با اقدامات اصلاحی انجام شده از جمله بکار گیری فیلترهای سرامیکی، شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تصفیه خانه‌های آب شماره یک و دو هستیم.

وی افزود: ظرفیت تصفیه خانه آب شماره یک از ۲۷۰ لیتر به حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و ظرفیت تصفیه خانه آب شماره دو از ظرفیت ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ۲ هزار و ۹۰۰ لیتر در هر ثانیه افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت انجام اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته طی یک سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

نامداری گفت: با تمام توان درصدد تأمین آب شرب پایدار مشترکان به ویژه در زمان اوج مصرف هستیم، لیکن مدیریت و رعایت الگوهای مصرف جهت گذر از تابستان پیشِ رو امری مشهود و مورد تاکید است.

کد خبر 6096539

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد