Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقامات کویت اعلام کرد تولید نفت از میادین نفتی خفجی و وفرا در منطقه بی طرف بین کویت و عربستان تا پایان سال جاری میلادی به ۵۵۰ هزار بشکه در روز می رسد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا نت، یکی از مقامات کویت اعلام کرد تولید نفت از میادین نفتی خفجی و وفرا که در منطقه بی طرف بین کویت و عربستان قرار دارند آغاز شده و تا پایان سال جاری میلادی به 550 هزار بشکه در روز می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خالد الفاضل، وزیر نفت کویت، این اظهارات را در حاشیه افتتاح یک برنامه خدمات الکترونیکی بیان کرد.

فاضل گفت میادین نفتی خفجی و وفرا تولید آزمایشی خود را در روز یکشنبه آغاز می کنند. وی اضافه کرد میزان تولید نفت از این میادین به تدریج افزایش یافته و به سطح معمول می رسد.

 تا پایان 2020، سهم کویت از تولید نفت در وفرا  به 140 هزار بشکه در روز و در خفجی به 250 هزار بشکه در روز می رسد.

عربستان و کویت به زودی تولید نفت از میدان مورد منازعه را آغاز می‌کنندکویت و عربستان برای از سرگیری تولید نفت از میدان مشترک آماده شدند

 وزیر نفت کویت گفت تولید نفت این کشور طبق استراتژی نفت که توسط شورای عالی نفت کویت تایید شده است، در 2040 برابر با 4 میلیون بشکه در روز خواهد بود.

 کویت و عربستان سعودی در 24 دسامبر 2019 یادداشت تفاهمی برای ازسرگیری تولید مشترک نفت از این میادین امضا کردند.

 منطقه بی طرف که این میادین نفتی در آن قرار دارند 5770 کیلومتر مربع در مرز عربستان و کویت وسعت دارد. این دو کشور 4 سال پیش تولید از میادین نفتی خفجی و وفرا را متوقف کردند.

 انتهای پیام/43

R7586/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نفت جهانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت جهانی نفت جهانی هزار بشکه در روز می رسد تولید نفت از میدان کویت و عربستان عربستان و کویت منطقه بی طرف نفت کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از آرنا ای‌وی، مشکلات مالی، این شرکت خودروساز برقی را مجبور به توقف موقت تولید کرد، اما به گفته رسانه‌های محلی، HiPhi تقویت مالی مورد نیاز خود را دریافت کرده و اکنون درحال آماده‌شدن برای احیای خطوط تولید است.

راه نجات از یک شرکت مستقر در هنگ‌کنگ آمد و یک سرمایه‌گذاری استراتژیک حیاتی برای HiPhi فراهم شد. گفته می‌شود که تولید می‌تواند اوایل ماه جاری میلادی (مه) از سر گرفته شود و HiPhi را پس از یک وقفه کوتاه دوباره به جاده سازندگان خودروهای برقی بازگرداند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که نمایشگاه‌های HiPhi درحال حاضر رانندگی‌های آزمایشی را ارائه می‌دهند و یکی از مکان‌های خود را در شانگهای آماده بازگشت به فروش می‌کند.

با این حال، هدف HiPhi فقط راه‌اندازی مجدد نیست. آنها به دنبال تجسم آینده هستند و می‌خواهند کارشان را طوفانی از سر بگیرند. طبق گزارش‌ها، یک مدل کاملاً جدید مبتنی بر HiPhi Y موجود در دست ساخت است، که ارتقاءهای هیجان‌انگیز و برچسب قیمت دوستانه‌تری دارد و برای جلب نظر مخاطبان وسیع‌تری طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از سریع‌ترین خودروی مفهومی جهان | EXE181 به نمایش گذاشته شد

HiPhi Y مقرون به‌صرفه‌ترین مدل این برند است که درحال حاضر حدود ۴۳هزار و ۶۰۰یورو قیمت دارد؛ درحالی که HiPhi X و HiPhi Z به ترتیب از ۷۳هزار و ۳۰۰یورو و ۶۵هزار و ۶۰۰یورو شروع می‌شوند. این تغییر به سمت یک خودروی الکتریکی ارزان‌تر می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که HiPhi برای به‌دست آوردن جایگاه قوی‌تری به آن نیاز دارد.

کد خبر 849080 برچسب‌ها خودرو - جهانی باتری خودروی برقی چین خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد